Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:12:15 GMT

وضعیت پرداختی مطالبات مؤسسات طرف قرارداد بیمه سلامت

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۶۶۴۳

وضعیت پرداختی مطالبات مؤسسات طرف قرارداد بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رنجبران گفت: مطالبات مراکز دولتی دانشگاهی فروردین ماه تسویه شده و بخشی از مطالبات اردیبهشت ۱۴۰۱ دانشگاه‌هایی که اسناد خود را به موقع ارسال نموده اند نیز پرداخت شده است. همچنین مطالبات مربوط به نسخه الکترونیک فروردین لغایت خرداد ۱۴۰۱ دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت شده است.

وی در خصوص پرداخت مطالبات مراکز غیر از دولتی دانشگاهی، افزود: در بخش بیمارستان‌ها مطالبات فروردین ۱۴۰۱ پرداخت شده و پرداخت مطالبات نسخ الکترونیک داروخانه‌ها تا پایان خرداد ۱۴۰۱ صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر پرداخت مطالبات سایر مؤسسات طرف قرارداد شامل پزشکان، پارکلینیک، مراکز دیالیز و…، تا پایان فروردین و موسساتی که نسخ را به صورت الکترونیک ارسال نموده اند تا پایان خرداد ۱۴۰۱ انجام شده است.

رنجبران تصریح کرد: مطالبات در بخش خسارت متفرقه بر اساس اسناد رسیدگی شده لغایت ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ پرداخت شده است. همچنین در حوزه پزشک خانواده پرداخت ۸۰ درصد علی الحساب فروردین لغایت تیر ۱۴۰۱ صورت گرفته است.

وی اظهارداشت: در طرح نظام ارجاع صندوق بیمه همگانی و سایر اقشار نیز ۸۰ درصد علی الحساب فروردین لغایت تیر ۱۴۰۱ پرداخت شده است.

کد خبر 5546792

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بیمه سلامت محمدحسین رنجبران بدهی بیمه ها ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسن کرونا کووید 19 آمار کرونا طرح دارویار فیزیوتراپی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درمان ناباروری رنگ بندی کرونایی بهرام عین اللهی انتقال خون آلزایمر پروتکل های بهداشتی پرداخت شده خرداد ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر محمدرضا رضایی گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.

وی افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.

رضایی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم