Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@21:52:00 GMT

شهاب رمضان پس از هشت به روی صحنه رفت

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۶۷۰۵

شهاب رمضان پس از هشت به روی صحنه رفت

نسرت شهاب رمضان خواننده موسیقی پاپ پس از هشت سال در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و این خواننده تعدادی از قطعات آلبوم‌های «جشن تنهایی» و «رمانتیک» را اجرا کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، کنسرت شهاب رمضان خواننده موسیقی پاپ شامگاه یکشنبه(دوم مرداد) پس از سال‌ها دوری از صحنه، با مخاطبانش در مرکز همایش‌های برج میلاد دیدار کرد و پیش از آغاز ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر توانست بار دیگر به جایگاه خود در موسیقی پاپ بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضان در این کنسرت منتخبی از تک‌آهنگ‌های جدید و قدیمی خود را به همراه تعدادی از قطعات آلبوم‌های جشن تنهایی و رمانتیک اجرا کرد.

کنسرت با آهنگ لحظه‌ها از آلبوم جشن تنهایی آغاز شد و در ادامه قطعات فرش قرمز، دروغ چرا، جشن تنهایی، خوشبختم، هر طرف که می‌رم، تو بری کی میمونه، عاشق بی‌ادعا، رمانتیک، اینجوری نگو، چی ازت قشنگ‌تره، دلم برات تنگه و پشیمونی اجرا شدند. 

در این کنسرت بیشترین تمرکز بر روی اجرای قطعات تازه منتشر شده رمضان با ترانه و موسیقی نیما معین و تنظیم علی بیات بود که در سالن نیز حضور داشتند.

 

 

رمضان در پایان کنسرت سه قطعه فرش قرمز، اینجوری نگو و عاشق بی‌ادعا را مجددا اجرا کرد.

این خواننده در بخشی از کنسرت با اشاره به خاطرات زیادش از آلبوم جشن تنهایی که در سال ۱۳۹۲ منتشر شده بود، بیان کرد: آثار این آلبوم را با عشق و علاقه ساخته‌ام و با همان عشق نیز برای شما اجرا خواهم کرد.

اعضای ارکستر شهاب رمضان به رهبری سعید شمس نوازنده کیبورد را مسعود کیانی (درامز)، مهران اسلامی (گیتار الکتریک)، اشکان شیرالی (گیتار بیس)، ساسان هاشمی (کیبورد)، یاسر شیرازی‌فر (پرکاشن)، امیرسهراب ستاری (ویولن)، مهراش (کیبورد) تشکیل می‌دادند که شب گذشته به هنرنمایی پرداختند.

کنسرت شهاب رمضان دوم مرداد به همت موسسه فرهنگی هنری نوای سپند و مدیریت مهدی اسفندیار در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مرکز همایش های برج میلاد ، کنسرت موسیقی ، موسیقی پاپ

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مرکز همایش های برج میلاد کنسرت موسیقی موسیقی پاپ مرکز همایش های برج میلاد موسیقی پاپ جشن تنهایی شهاب رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود

دور جدید برگزاری کنسرت‌های پاپ در استان خوزستان، شب گذشته ۷ اردیبهشت با کنسرت مجید رضوی در سینما فردوسی اهواز از سر گرفته شد.

به گزارش ایسنا، تیرماه سال ۱۴۰۱ بود که حواشی و اتفاقات عجیب در مقابل سینما هلال اهواز، باعث شد که کنسرت سیروان خسروی با جنحال‌های فراوان لغو شود و از آن روز تاکنون، به جز چند اجرای جسته و گریخته، روند برگزاری کنسرت در این استان با اختلال مواجه شده بود و حتی مدیرکل ارشاد در این استان تغییر کرد. 

اما شب گذشته پس از حدود دو سال بار دیگر روند برگزاری کنسرت در این استان به ادعای فعالین موسیقی در خوزستان از سر گرفته شده است و قرار است هر ماه دو خواننده در اهواز و شهرهای اطراف روی صحنه بروند. 

مجید رضوی شب گذشته نخستین کنسرت دور جدید اجراهای زنده در این شهر را روی صحنه برد و با استقبال جالب توجه مردم اهواز رو به رو شد.

این خواننده با اجرای بیش از ۲۰ قطعه در این کنسرت، شب ویژه‌ای را برای دوستدارانش ساخت و در اواسط کنسرت رو به حاضرین در سالن گفت: «اهواز و خوزستان جزو بهترین مردمان ایران هستند که در فضای فرهنگ و هنر کارنامه ایدرخشان دارند. امیدوارم با همکاری مسئولین، سالن‌های در خور شأن این مردم برای کنسرت ساخته شود.»

حمزه صحرایی تهیه کننده کنسرت مجید رضوی در اهواز درباره آغاز مجدد روند برگزاری کنسرت در این استان معتقد است: «برگزاری کنسرت در خوزستان پس از اتفاقات کنسرت سیروان خسروی که من تهیه کننده آن اجرا هم بودم، به مشکلاتی خورد که با تدبیر مدیران فرهنگی استان بالاخره تصمیم بر این شد که بار دیگر شاهد برگزاری کنسرت در استان باشیم. تلاش و همدلی مدیران فرهنگی استان و فعالین و تهیه کننده‌های موسیقی باعث شده که ما با اطمینان در این حوزه فعالیت‌هایمان را از سر بگیریم و قطعا دیگر ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» تکرار نخواهد شد.»

صحرایی افزود: «برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای برگزاری کنسرت در خوزستان صورت گرفته که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد و بی‌شک استان خوزستان که دارای پیشینه‌ای فرهنگی و هنری در همه این سال‌ها بوده، برای ادامه روند کاری در سال پیشرو، کارنامه‌ای پربار را با همکاری مدیران ارشاد در استان تجربه خواهد کرد.»

در هفته‌های آینده خوانندگانی از جمله معین زد، سهراب پاکزاد، حامیم و... در این استان روی صحنه خواهند رفت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت