Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور از رقابت 80 نفر از ده کلان منطقه آمایشی کشور در هشتمین المپیاد کشوری علمی- مهارتی فوریت های پزشکی در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر حسن نوری امروز دوشنبه سوم مرداد ماه 1401در حاشیه برگزاری این المپیاد اظهار کرد: هشتمین المپیاد کشوری علمی- مهارتی فوریت های پزشکی  به مدت دو روز در شهر تبریز در حال برگزاری است و شاهد رقابت تنگاتنگ همکاران اورژانس در بخش های مختلف در این المپیاد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به همه گیری بیماری کرونا این المپیاد بعد از چند سال وقفه این بار با میزبانی شایسته دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با حضور توانمند همکارانمان از استان های مختلف کشور در حال برگزاری است.

رئیس شورای سیاست گذاری هشتمین المپیاد کشوری علمی- مهارتی فوریت های پزشکی،  با اشاره به ویژگی های خاص این دوره از المپیاد اظهار کرد:  تا دوره هفتم المپیاد ویژه کارشناسان عملیات برگزار می شد اما امسال از واحد ارتباطات، پزشکان، همکاران راهبری عملیات و تریاژ تلفنی نیز در این دوره حضور دارند.

نوری با اشاره به جزئیات برگزاری این المپیاد اظهار کرد: هشتمین المپیاد کشوری علمی- مهارتی فوریت های پزشکی شامل آزمون الکترونیک علمی در چهار گروه همکاران پزشک، راهبری عملیات، تریاژ تلفنی و کارشناسان عملیاتی، آزمون های فنی و رانندگی آمبولانس ، آزمون آسکی عملیاتی، آزمون های مهارتی در مشاوره های تلفنی، آزمون جامع برای همه گروه های شرکت کننده و آزمون مهارت جسمانی ویژه کارشناسان عملیاتی برگزار می شود.

وی ادامه داد: یکی از نکات مثبت این دوره این است که آزمون ها را به صورت قطبی برگزار کردیم و حاضرین در این المپیاد پیش از این در قطب خود نفر اول شدند و امروز در این رقابت حاضر هستند و نفرات اول این دوره از المپیاد در بخش های مختلف فردا به تفکیک معرفی می شوند.

معاون آموزش و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور ضمن تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز در برگزاری موفق این دوره از المپیاد گفت: المپیاد در حد استاندارد های بسیار خوبی در حال برگزاری است و این المپیاد فردا نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز مهارتی فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان

امین عربپور رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند گفت: به دنبال گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ ظهر امروز مبنی بر حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد در محور زرند رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله‌ای بود، به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داد و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله‌ای بود، بعد از رها سازی با تلاش پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه به منظور ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل شد که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

عرب پور تصریح کرد: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس