Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@12:20:08 GMT

جریمه میلیاردی فروشنده خوراک دام تقلبی در گلستان

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۷۲۵۲

جریمه میلیاردی فروشنده خوراک دام تقلبی در گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از جریمه میلیاردی یک فروشنده خوراک دام تقلبی در گلستان خبر داد.

تقی حسام ظهر امروز(دوشنبه ۳ مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی شکایت شاکی خصوصی مبنی بر اینکه مقدار حدود ۱۰ تن پوست پسته به عنوان خوراک دام خریداری کرده اما جنس خریداری شده آسیب زا و مناسب خوراک دام نبوده این پرونده تخلفاتی به اتهام تقلب در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی بندرترکمن در دستور رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از احضار متهم و سیر مراحل قانونی و اخذ استعلامات لازم، متهم به استناد ماده ۳ و بند د ماده ۲ قانون تعزیرات حکومتی به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون ریال و ممهور نمودن پروانه واحد به مهر تخلف اول محکوم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان با بیان اینکه با تجدیدنظرخواهی، پرونده در شعبه دوم تجدیدنظر مرکز استان رسیدگی شد و رای صادره مورد تائید قرار گرفت، یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، احتکار ، تقلب و سایر تخلفات اقتصادی و صنفی مراتب را به صورت حضوری یا از طریق تلفن ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی ۱۳۵به تعزیرات حکومتی و یا با تلفن ۱۲۴به سازمان صنعت،معدن و تجارت و یا جهاد کشاورزی گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان تعزيرات حكومتي خوراک دام و طیور تعزیرات حکومتی خوراک دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق پنج بسته پوشاک به ارزش دو میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس این میزان کالای قاچاق را از منزل شهروند شیرازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

دیگر خبرها

  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان