Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دبیرخانه اشتغال سازمان بهزیستی کشور ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های اشتغال زایی بهزیستی فارس، گفت: ارزش تقریبی طرح‌های افتتاح شده ۲۴۰ میلیارد ریال است که اشتغال ایجاد شده به واسطه این طرح‌ها به صورت پایش میدانی و نظارت زنده، قابل پی گیری مداوم است.

محمد حسن صافی با بیان اینکه استان فارس پارسال ۷۰ درصد میانگین جذب منابع بانکی را داشته است افزود: بهزیستی استان با جذب منابع مالی توانست ۱۰۷ درصد یعنی ۷ درصد بیشتر از میانگین در نظر گرفته شده برای فارس، تعهد اشتغال مددجویان را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امسال برای اشتغال مددجویان سازمان بهزیستی در سطح کشور منابع و راهبردهای جدید در نظر گرفته شده است گفت: سهم استان فارس ایجاد اشتغال برای ۵ هزار و ۹۰۰ مددجوی بهزیستی است که طرح‌های افتتاح شده امروز از جمله آن طرح‌ها و گویای پیشرو و پیشتازی استان فارس در اشتغالزایی مددجویان بهزیستی است.

در ادامه مراسم، ٣ تفاهم نامه بین اداره کل بهزیستی، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و اداره کل فنی و حرفه‌ای فارس منعقد شد تا در راستای ایجاد اشتغال پایدار و حمایت‌های آموزشی و مالی مددجویان گام بردارند.

هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه امسال حدود ٦٠٠ میلیارد تومان برای اشتغال جامعه هدف بهزیستی استان تخصیص یافته است گفت: این اعتبار به صورت تسهیلات در اختیار مددجویان و به صورت کارفرمایی در اختیار کارفرمایان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: به ازای هر یک نفر از جامعه هدف بهزیستی که کارفرمایان به کار می‌گیرند، ١٠٠ میلیون تومان تسهیلات در اختیارشان قرار می‌گیرد و هر کارفرما می‌تواند ٢٠ مددجوی بهزیستی را به کار گیرد.

کد خبر 5546833

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی فارس اشتغال زایی سازمان بهزیستی بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سیلاب جهرم شیوع کرونا مشهد اردبیل استهبان خراسان رضوی سنندج اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم

محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای عشایر با تقدیر از تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی «ره» خواستار تداوم برگزاری جشنواره زکات و فرهنگسازی در این حوزه شد. 

او خواستار فرهنگسازی پیرامون سنت حسنه زکات در جامعه شد و اظهار داشت: پروردگار متعال همواره بر این موضوع تاکید دارد که پرداخت زکات موجب برکت اموال می‌شود. 

ایمانیه غیرت عشایر توانمند استان فارس را شایسته الگوسازی دانست و گفت: باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر در میدان عمل و در مقیاس وسیع تری بهره‌مند شویم و با اتخاذ این راهکار در راستای هویت سازی آنها گام برداریم. 

استاندار فارس از تلاش دشمنان برای کمرنگ ساختن هویت جوانان ایران اسلامی خبر داد و افزود: عشایر ریشه دار استان فارس و ایران اسلامی از پیشینه درخشانی در تاریخ برخوردار هستند و با اتخاذ راهکار‌های آموزشی و فرهنگی می‌توان بر عزت نفس و ارزش مداری جوانان افزود. 

او از آموزش و پرورش، معاونت اجتماعی سپاه و سایر دستگاه‌های مسئول خواست تا دوره‌های فرهنگی و اعتقادی برای ارتقاء میزان دانش معرفتی و اعتقادی معلمان عشایر و بهورزان برگزار کنند. 

ایمانیه دستاورد این دوره‌های آموزشی را ارتقا سطح دانش اعتقادی و معرفتی معلمان و بهورزان اعلام کرد و بیان داشت: در سال جاری برای حداقل دویست نفر دوره‌های غنای فرهنگی برگزار شود. 

به گفته نماینده عالی دولت در استان فارس، عدم دسترسی عشایر به آب آشامیدنی مطلوب قابل قبول نیست و این چالش با تمهیدات آبفا استان و سازمان امور عشایر و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان باید برطرف شود. 

ایمانیه در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: تفاهمنامه سه جانبه‌ای میان اداره کل عشایری استان، اداره کل برنامه و بودجه فارس با دستگاه‌های خدمات رسان به منظور ارایه خدمات مطلوب به عشایر در حوزه‌های مختلف تا پایان خردادماه سال جاری منعقد شود. 

راه اندازی اورژانس عشایر، کتابخانه عشایر، اختصاص سهیمه آرد و نان از دیگر مواردی بود که استاندار فارس در جلسه شورای امور عشایر به آنها اشاره کرد. 
لازم به ذکر اشت در این جلسه کریمی مدسرکل امور عشایر فارس نیز به تبیین عملکرد اداره کل و دستاورد‌های این اداره کل در حوزه‌های مختلف پرداخت و مصوبات جلسات گذشته شورای عشایری استان مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت و همچنین در انتهای جلسه از فعالین عشایری این استان به پاس پرداخت زکات جامعه عشایر به شورای زکات فارس تجلیل بعمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود