Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ایتالیایی اینتر معتقد است که یوونتوس خودش را خوب تقویت کرده، بنابراین اصلی‌ترین و خطرناک‌ترین رقیب نراتزوری در فصل پیش‌رو است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلساندرو باستونی که دو سال دیگر با باشگاه اینتر قرارداد دارد، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» درباره شایعه احتمال پیوستن او به تاتنهام گفت: من هرگز کوچکترین شکی در مورد اینتر نداشتم، اینجا هر آنچه که برای داشتن حس خوب و ابراز وجودم در بهترین حالت نیاز است را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من با هم تیمی‌هایم و با باشگاه احساس خوبی دارم و در کنار این شهر میلان را دوست دارم، پس چرا جای دیگری بروم؟ خوشحالم که اینجا هستم، خودم را برای سال‌های بیشتر با پیراهن اینتر می‌بینم و در عین حال امیدوارم که با این تیم به عناوین قهرمانی بیشتری برسم.

وی همچنین در خصوص قهرمانی رقیب دیرینه اینتر یعنی میلان در رقابت‌های فصل گذشته سری A ایتالیا اظهار داشت: اعتراف می‌کنم هضم تصاویر جشن قهرمانی اینتر سخت بود، اما این امری طبیعی است. اینکه قهرمان نشوید اتفاق بدی است و این حس بدتر می‌شود وقتی که رقیب همشهری و دیرینه شما به قهرمانی برسد. به هر حال فصل پیش‌رو تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا این بار ما باشیم که در میلان جشن قهرمانی به پا می‌کنیم.

مدافع 23 ساله اینتر در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص هم‌تیمی اسلواک خود که در هفته‌های اخیر به شدت بحث پیوستنش به پاری‌سن‌ژرمن مطرح است، تأکید کرد: اشکرینیار تجسم روح اینتر است. میلان اشکرینیار در طول این سال‌ها رشد کرده است و ما با او در بخشی که با هم ساخته‌ایم، رشد کرده‌ایم. علاوه بر این، او بهترین دوست من در تیم است. واقعا شرم‌آور است اگر میلان همین تابستان از جمع ما جدا شود، امیدوارم او بماند. من فکر می‌کنم که ما هنوز هم کارهای بزرگ زیادی را با هم انجام خواهیم داد.

باستونی درباره بازگشت قرضی روملو لوکاکو به اینتر هم گفت: من دقیقاً همان فرد بزرگ و همان مهاجم بزرگ را در بازگشت به اینتر دیدم. من از انتخاب روملو تحت‌تأثیر قرار نگرفتم، وقتی جایی آن‌قدر راحت هستید، به نوعی می‌خواهید به آنجا برگردید. این یک احساس طبیعی و انسانی است. ما هم به طرز عالی از او استقبال کردیم، هیچ پشیمانی هم وجود ندارد، تنها چیزی که اکنون نیاز داریم این است که لوکاکو ما را به مانند دو سال پیش به موفقیت سوق دهد. روملو در ایتالیا و اروپا به ما کمک بزرگی خواهد کرد. یک چیز مسلم است، ما در هر رقابتی به دنبال رسیدن به حداکثر موفقیت هستیم.

هشدار هواداران به مدیران اینتر پس از ناکامی در جذب دیبالا و برمر/ نراتزوری به دنبال میلنکوویچ

مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا در پایان درباره یوونتوس اظهار داشت: یوونتوس خیلی پیشرفت کرده‌ است، من آنها را خطرناک‌ترین حریف می‌بینم. یووه بازیکنان قدرتمند زیادی مانند دی‌ماریا، پوگبا و برمر را به خدمت گرفته‌ و آنها یک کِشتی جنگی خواهند بود. بونوچی گفته یووه بازگشته است. باید بگویم این حرف درستی است، اما این هم درست است که اینتر هرگز جایی نرفته است. ما کیفیت و قدرت خود را می‌دانیم، دو سال پیش اسکودتو را بردیم و همه چیز برای تکرار آن موفقیت را داریم. ما تیمی قدرتمندتر نسبت به فصل قبل داریم و می‌توانیم در هر تورنمنتی خوب عمل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روملو لوکاکو تاتنهام اینترمیلان روملو لوکاکو تاتنهام اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!

فقط دومفریز نبود، فراتزی هم در جشن قهرمانی اینتر از خجالت میلانی ها درآمده است. 

طرفداری | داویده فراتزی، همراه با هواداران اینتر در حال سر دادن شعار توهین آمیز خطاب به میلان دیده شد. هافبک اینتر، طی رژه طولانی در خیابان های میلان، در حال بالا و پایین پریدن بود و همراه با هواداران شعار داد: 

تو هوادار میلانی و یک تکه کثافت هستی. 

این هافبک همچنین بنری بالای سر داشت که روی آن نوشته بود: 

میلانی وراج! 

بیشتر بخوانید: 

توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود

بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید