Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی حبیب اللهی دبیر اجرایی نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره هدف از برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه دو مسئله مهم دارد اولی این است که در کشور ما چالش‌های بسیار جدی وجود دارد که ما نتوانستیم جواب این چالش‌ها را بدهیم و آنها را بشناسیم، این چالش‌ها روز به روز در حال گرفتن گریبان مردم است و مورد بعدی وجود شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع خلاق، مجموعه و مؤسسات مردمی هستند که  توانستند بسیاری از این چالش‌ها را حل کنند، محصول خاص، خدمت یا ایده خاصی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هدف ما این است که حلقه وصل بین مدیران و این مجموعه‌ها برای حل مسئله باشیم، این نمایشگاه محلی برای نمایش و شو نیست بلکه رویدادی برای هم‌افزایی بین مدیران و مسئولان و صاحبان شرکت‌ها و ایده‌ها است، هدف ما زمانی محقق می‌شود که این ارتباط به قرار داد منتهی شود.

حبیب‌اللهی ادامه داد: ما رویداد هم‌افزایی نیستیم بلکه پلتفرم هستیم و این سرآغاز شروع نرم افزار هم‌افزا است و پس از این  رویداد ما یک سامانه دائمی داریم که مسئولان می‌توانند مسائل خود را که با آن درگیر هستند اعلام کند و ما به عنوان حلقه واسط می‌توانیم از ۵۰۰۰ شرکت راهکار ارائه حل مسئله را بخواهیم.

مدیر اجرایی نمایشگاه در باره چگونگی انتخاب شرکت‌کنندگان گفت: ۵ هزار شرکت در سامانه ما ثبت‌نام کردند و طی سه مرحله آنها را داوری و گزینش کردیم و در نهایت بین ۷۵۰ تا ۸۰۰ شرکت مؤسسه رسیدیم که هر کدام از این شرکت‌ها و مؤسساتی را که انتخاب کردیم اولین خصوصیات آنها این بود که  باید راهکاری برای حل مسئله داشته باشند که به خروجی محصول یا خدمت خاصی رسیده باشد و محصولی که از ایده فراتر رفته و خروجی ناظر بر حل مسئله را داشته باشد.

حبیب‌اللهی در ادامه گفت: در پلتفرم هم افزا تمام خصوصیات شرکت‌ها را برای مخاطب بارگذاری کردیم و هر شرکت یک صفحه مجازی سه بعدی دارد که اگر به هر دلیلی نتوانستند در رویداد باشند به صورت مجازی حضور داشته باشد.

وی درباره درباره سیاست تبلیغ کم کردن در سطح شهر گفت: این نمایشگاه از سایر نمایشگاه متفاوت می‌کند این است که در نمایشگاه‌ها بین ۲۰ تا ۳۰ شرکت حضور دارند ولی در نمایشگاه هم‌افزا ۸۰۰ شرکت حضور داشتند و با توجه به حجم مخاطبی که در مصلی حضور دارند و بیشتر می‌خواستیم که مدیران از این فضا استفاده کنند به همین علت تصمیم گرفتیم که تبلیغات کمتری داشته باشیم، میزان استقبال مسئولین از نمایشگاه خیلی خوب بود ولی همچنان انتظار ما بیشتر است.

مدیر اجرایی نمایشگاه درباره بی‌نظمی‌هایی که به وجود آمده بود گفت: ما تعداد ۶۰۰ شرکت انتخاب کرده بودیم اما در روز شروع نمایشگاه حدود ۸۰۰ شرکت آمده بودند و ۲۰۰ شرکت اضافه بر انتخاب مابودند که باید در اختیار غرفه آنها قرار می‌دادیم ،دیوارها تدارکات و مبلمان همه به عهده ما بوده است ،ما برای شرکت در نمایشگاه هزینه  دریافت نمی کنیم هر کدام از شرکت ها که در داوری انتخاب شدند و برای حضور آنها هماهنگی انجام شد ،چون تمام هزینه آنها بر عهده ماست و ما باید آن را تهیه کنیم یک مبلغ سه میلیونی برای تعهد گرفتیم که بعد از پایان رویداد در کمتر از یک هفته به آنها برگشت  داده می‌شود، برگزارکننده رویداد مجموعه ریاست جمهوری و شبکه دستیاران مردم است.

حبیب‌اللهی گفت: به علت گرمی هوا و سیاستی را که مصلی دارد سیستم تهویه را سه روز قبل از برگزاری نماز جمعه روشن میکند اما برای نمایشگاه همان روز اول روشن میکندو چون  سیستم تهویه  چیلرهای جذبی است که باید چند روز زودتر روشن شود ،برای  رفع این مشکل تعداد زیادی کولر و پنکه اجاره شد پدر غرفه ها به کار گرفته شد  ولی چون فضا ۴۰ هزار متر است هوای مطلوب فراهم نشد.

وی در ادامه گفت: این رویداد دائمی است و بزرگترین بخش آن هم اکنون در حال برگزاری است پس از آن به صورت موضوعی و به صورت استانی ادامه خواهد داشت ما انتظار این تعداد از شرکت کننده در این رویداد  را نداشتیم ، حدود ۹۰ درصد از شرکت کننده ها استانی  هستند که ما تصمیم گرفتیم در ادامه این رویداد را به صورت استانی برگزار کنیم.

مدیر اجرایی نمایشگاه در پایان گفت: پلتفرم هم افزا یعنی بستن قرار داد، درخواست نیاز سازمان های مختلف دولت و ارائه خدمات و محصولات از طرف شرکت ها ، ما می‌خواهیم به حل مسائل کشور کمک کنید این گردهمایی سرآغاز حل مسئله است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران دبیر اجرایی نمایشگاه اجرایی نمایشگاه حبیب اللهی حل مسئله چالش ها شرکت ها هم افزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از خودروهای برقی به حل مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمرکز دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان روی خودروهای برقی بود؛ این خودروها می‌تواند با هدف کاهش آلودگی هوا به یکی از مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند.

فرزانه کلاهدوزان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نمایشگاه در مقایسه با سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشت، چراکه شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر مشارکت‌کنندگان محصولات با کیفیتی را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه اطلاع از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و تبدیل آن‌ها به محصولات دانش‌بنیان بسیار حائز اهمیت است، افزود: برخلاف بعضی نمایشگاه‌ها که تمام وسایل آن‌ها وارداتی است، در این نمایشگاه مهندسی معکوس رخ داده است و واردات نیز به محصولات دانش‌بنیان تبدیل می‌شود.

کلاهدوزان تاکید کرد: تولیدات باید در کشور انجام شود تا بتواند مفید باشد، به‌ویژه اینکه تمرکز دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان روی خودروهای برقی بود؛ این خودروها می‌تواند با هدف کاهش آلودگی هوا به یکی از مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌، توان و ظرفیت‌هایی که در این نمایشگاه دیده می‌شود، مدیریت شهری نیز می‌تواند به اجرای این طرح‌ها اعتماد کند؛ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل، دانش بنیان‌ها نسبت به سال گذشته پر قدرت‌تر ظاهر شدند، همچنین تجربه‌های آن‌ها در زمینه پروتوتایپ به ساخت انبوه رسیده بود که اگر به قرارداد منتهی شود، نتیجه مطلوبی خواهد داشت‌.

کد خبر 750312

دیگر خبرها

  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند
  • استفاده از خودروهای برقی به حل مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد