Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، درمتن پیام محمدهادی ایمانیه استاندار فارس آمده است:بسم الله الرحمن الرحیم«خانواده» در بین نهادهای اجتماعی اثرگذارترین نهاد تربیتی واز بزرگترین پشتوانه های تعالی و توسعه ی جوامع محسوب می شود. یکی از مهمترین و ارزشمندترین ارکان این نهاد را سالمندان تشکیل می دهند که توجه و تکریم آنان در آیین مقدس اسلام به صورت ویژه ، مورد تأکید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خانواده را باید منشاء تمام تحولات بزرگ جامعه دانست. اینجانب ضمن تبریک صمیمانه به مناسبت فرا رسیدن این روز، سرافرازی و سربلندی تمامی بازنشستگان و خانواده های آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده و امیدوارم جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده این عزیزان، بهره ور و بهره مند باشد.محمد هادی ایمانیه استاندار فارس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده استاندار فارس تکریم استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روزکارگر، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد به همراه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد، فرمانده بسیج کارگری و جمعی از مسئولین باحضور درمنزل خانواده شهیدان کمال جعفریان فیروز آبادی و اسداله رشیدی بارجینی، از صبر و استقامت این خانواده‌ها تجلیل و از آنها دلجویی کردند.


شهید کمال جعفریان درسال ۱۳۶۵ در شلمچه و درعملیات کربلای پنج و شهید اسدالله رشیدی بارجینی در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در منطقه شوش به درجه والای شهادت نائل شدند.

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • به مناسبت ۸ اردیبهشت روز میمند خواستگاه گل محمدی - فارس
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق