Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: اهداف عالیه سند تحول بنیادین و تعلیم و تربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی اهمیت اساسی بر روی مسائل اعتقادی و شناخت از زندگی ائمه اطهار(س) می‌دهد چراکه قرآن مهم‌ترین و مطمئن‌ترین راهنمای دانش‌آموز است.

علیرضا صیادی در گفت‌وگو با ایسنا در حاشیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی اظهار کرد: مسابقات کشوری قرآن دانش آموزی در شهر تبریز و آذربایجان قرآن دوست برگزار می‌شود که افتخار می‌کنیم حدود ۸۰۰ نفر از نخبگان قرآنی پسر و دختر در تبریز حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسابقات از امروز شروع شده است و بلافاصله بعد از اتمام مسابقات برادران، مسابقات بخش خواهران آغاز خواهد شد و تا هشتم مرداد ماه هم ادامه دارد.

وی افزود: با همراهی و همکاری کارکنان وزارت ، اداره کل و نواحی پنج و چهار آموزش و پرورش تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا مسابقات با کیفیت بسیار بالا برگزار شود.

صیادی خاطرنشان کرد: از نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و استاندار قرآن دوست تشکر می‌کنم که در برنامه‌های اختتامیه در خدمت مدیران وزارتی نیز خواهیم بود.

وی یادآور شد: برگزاری این مسابقات در تبریز را خدمت اهالی قرآن دوست آذربایجان تبریک گفته و امیدواریم چنین برنامه‌هایی را در آینده داشته باشیم تا هم استان را بشناساننیم و با پناه بر قرآن و اجرای برنامه‌ها، در پناه قرآن و اهل بیت(س) قرار گیرند تا رذائل فرصتی برای نفوذ به دانش‌آموزان ما نداشته باشند.

وی یادآور شد: برای اینکه دانش‌آموزان ما آینده‌ای روشن داشته باشند باید در پناه قرآن باشند تا به راه راست هدایت شوند و باور و اعتقادات دینی و اسلامی آنها ارتقاء یابد چراکه کتاب‌های مختلفی در دنیا تدریس می‌شود؛ امیدوارم اهداف متعالی رسالت و راه و طریق پیامبر(س) را بتوانیم به دانش‌آموزان آموزش دهیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آموزش و پرورش مسابقات قرآنی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مویدی معاون پرورشی، سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم