Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:46:55 GMT

خبرنگار مهر در جشنواره «نانو و رسانه» تقدیر شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۷۹۲۷

خبرنگار مهر در جشنواره «نانو و رسانه» تقدیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیین اختتامیه جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۰، امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور مدیران رسانه‌های برتر، خبرنگاران برتر و اصحاب رسانه برگزار شد.

فراخوان این جشنواره از اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز شد و شرکت کنندگان تا ۲۰ خرداد مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را داشتند. ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو، هر سال بر اساس ارزیابی عملکرد رسانه‌ها اقدام به برگزاری جشنواره «نانو و رسانه» و تجلیل از «رسانه‌های برتر»، «افراد با عملکرد برتر» و «آثار برتر» در ترویج فناوری نانو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره آثار رسانه‌های رسمی را در ۶ بخش صدا، سیما، خبرگزاری و پایگاه خبری، روزنامه، عکس و شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کند. علاوه بر رسانه‌های عمومی آثار در دو بخش رسانه‌های تخصصی صنعت و دانشجویی به این جشنواره ارسال و توسط داوران بررسی می‌شود.

در جشنواره امسال بیش از ۳۰۰ اثر در ۳ بخش رسانه‌های عمومی، رسانه‌های تخصصی صنعت و دانشجویی به دبیرخانه جشنواره نانو و رسانه ارسال شد و توسط داوران جشنواره بررسی و در نهایت آثار برتر انتخاب شدند.

در این جشنواره از رسانه های برتر در حوزه نانو و خبرنگاران با عملکرد برتر تقدیر شدند. در این جشنواره برترین آثار رسانه ای سال 1400 با حضور دکتر علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی و تقدیر شدند.

در بخش آثار خبرگزاری ها از «میترا سعیدی کیا» خبرنگار دانش و فناوری خبرگزاری مهر با عنوان اثر «راههای نانویی کاهش آلودگی هوا» تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5546888 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: فناوری نانو خبرگزاری مهر آلودگی هوا حاکمیت سایبری گوگل نوآوری شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اینترنت تحقیقات علمی فناوری نانو فناوری فضایی هوش مصنوعی شرکت اسپیس ایکس عیسی زارع پور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ماهواره نانو و رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در مرحله نخست ۲٠ اثر از سراسر استان به دبیرخانه نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان ارسال و در سایت بارگذاری شد که پس از پایش ۱٠ اثر به مرحله داوری استانی راه یافتند. 

 زهرا آبسوران افزود: امروز شاهد رقابت ۱٠ گروه هنری از شهرستان‌های ارومیه، ماکو، سلماس و مهاباد در دو بخش کانونی و آزاد هستیم که تا عصر هنر خود را به اجرا گذاشته و باهم به رقابت خواهند پرداخت. 

او اظهار کرد: فردا در مراسم اختتامیه جشنواره مذکور ۳ اثر انتخاب و به مرحله کشوری معرفی خواهند شد. 

آبسوران لا بیان اینکه تمامی استان‌ها تا پایان اردیبهشت ماه مؤظف به برگزاری مرحله استانی جشنواره و معرفی آثار خود هستند؛ خاطرنشان شد: پس از معرفی آثار برگزیده ار استان‌های سراسر کشور، مجدد آثار بررسی و برترین‌ها به مرحله کشوری دعوت خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی در ادامه به شعار امسال جشنواره اشاره کرد و گفت: شعار امسال نوزدهمین جشنواره «صحن خانه ما» نام دارد که شرکت کنندگان هنر‌های نمایشی خود را با موضوعات تربیتی، آزاد، دوستی، ایثار و شهادت، موضوعات مذهبی، دوستی، اتحاد، کار گروهی و حفظ محیط زیست آماده کرده و به اجرا می‌گذارند.

همچنین آبسوران شناسایی استعداد‌های برتر را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: کانون از آثار منتخب، حمایت‌های خاصی در سطح استان و در راستای تولید و اجرا خواهد کرد. 

گفتنی است نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان از امروز به مدت دو روز در محل سالن شهید فرخی با حضور کودکان و نوجوانان علاقمند به هنر نمایشی در حال برگزاری است. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو