Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@15:59:42 GMT

پایان کار سارق منازل با ۲۰ فقره سرقت در ورامین

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۸۲۲۴

پایان کار سارق منازل با ۲۰ فقره سرقت در ورامین

 به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر وقوع سرقت طلاجات از منزل یکی از شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پایگاه آگاهی شهرستان ورامین قرار گرفت. 

 وی گفت: ماموران پایگاه پلیس آگاهی شهرستان ورامین با انجام فعالیت های گسترده پلیسی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی یک سارق حرفه ای را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه  در شهرستان ملارد دستگیر،  که پس از تحقیقات فنی و تخصصی ارزش ریالی اموال سرقت شده توسط سارق حدود ۶۰ میلیارد ریال تخمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیرالوند افزود: متهم، فردی سابقه دار بوده و در کلیه شهرستان های شرق استان تهران اقدام به سرقت کرده بود طی تحقیقات پلیسی و فنی به ۲۰ فقره سرقت منزل  اعتراف کرد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامي شهرستان ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان