Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، ستاد توسعه فناوری نانو هر ساله براساس ارزیابی عملکرد رسانه‌ها اقدام به برگزاری جشنواره «نانو و رسانه» با هدف تحلیل از «رسانه‌های برتر»، «افراد با عملکرد برتر»، «آثار برتر» می‌کند.

در این جشنواره آثار رسانه‌های رسمی در ۶ بخش صدا، سیما، رادیو، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، عکس‌ها و شبکه‌های اجتماعی بررسی شده و در هر یک از بخش‌ها برگزیدگانی معرفی و تقدیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا اختتامیه جشنواره نانو و رسانه امروز با هدف معرفی برترین آثار رسانه‌ای سال در حوزه فناوری نانو به صورت حضوری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

در جشنواره امسال بیش از ۳۰۰ اثر در ۳ بخش رسانه‌های عمومی، رسانه‌های تخصصی صنعت و دانشجویی به دبیرخانه جشنواره نانو و رسانه ارسال شد و توسط داوران جشنواره بررسی و در نهایت آثار برتر انتخاب شدند. برترین آثار رسانه‌ای سال ۱۴۰۰ با حضور  علی وحدت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی و تقدیر شدند.

در بخش آثار خبرگزاری‌ها، شهین مردانی، با عنوان اثر «توقف در گلوگاه بی مسئولیتی نهادها/ چرا فناوری نانو برای کاهش آلودگی هوا به کار گرفته نمی‌شود» رتبه نخست را کسب کرد.

میترا سعیدی کیا، خبرنگار خبرگزاری مهر  با عنوان اثر «راه‌های نانویی کاهش آلودگی هوا» رتبه دوم آثار خبرگزاری‌ها را کسب کرد.

مریم رضایی خبرگزاری ایسنا، محیا معصومی خبرگزاری دانشجو، منیر ابراهیم زاده خبرگزاری ایرنا و محمد کیایی از واحد مرکزی خبر به عنوان افراد با عملکرد بهتر در سال ۹۹ مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری نانو ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نانو و رسانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

کد خبر 6089604 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود