Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشندگان لوازم خانگی از رکود بازار گله‌مند بوده و از تمایل مردم به خرید کالا آنهم به صورت قسطی صحبت می‌کنند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هزینه بالای کالا‌ها به همراه کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا بازار لوازم خانگی نیز مانند سایر کالا‌های مصرفی مردم با رکود معاملات روبرو باشد. در شرایط فعلی فروشندگان لوازم خانگی از رکود بازار گله‌مند بوده و از تمایل مردم به خرید کالا آنهم به صورت قسطی صحبت می‌کنند در کنار این موضوع همچنان کالای قاچاق در بازار به وفور یافت شده و با وجود طرح‌های مقابله با فروش کالای قاچاق هنوز هم سهم فروش آن‌ها در بازار بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکبر پازوکی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در همین ارتباط  می‌گوید: نمی‌توانم بگویم مقابله باکالای قاچاق در بازار لوازم خانگی چندان موثر نبوده، اما هنوز اثرات مثبت خود را بر بازار نگذاشته است.

وی معتقد است مقابله با کالای قاچاق همکاری ارگان‌های مختلف را می‌طلبد چرا که نمیتوان ممنوعیت را از یک ارگان اعلام، اما از مسیر‌های دیگر امکان ورود کالای قاچاق را به کشور مهیا کرد. البته باید این نکته را اعلام کنم بازاری که قیمت‌های بالایی در انواع کالا‌ها دارد امروز در رکود بسر برده و خرید و فروش چندانی انجام نمی‌شود.

به اعتقاد پازوکی، در بسیاری از کالا‌ها از جمله یخچال ساید بای ساید، لباسشویی و ظرفشویی حجم قاچاق در بازار زیاد است. در کالا‌هایی که تولید داخل نداریم نیز مانند مایکروفر ورود کالا‌های قاچاق بسیار رونق دارد این موضوع در کالا‌های لوازم خانگی کوچک نیز تا حد قابل توجهی مشهود است.

وی افزود: بعضی از فروشگاه‌های بزرگ با دیدن کاهش قدرت خرید مردم اقدام به قسطی فروشی کرده اند که همین امر کسادی معاملات را برای خرده فروشان به وجود آورده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رکود در بازار لوازم خانگی قسطی فروشی کالای قاچاق کالای قاچاق لوازم خانگی کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی

سریال بازی‌های بدون شکست قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس‌لیگا با فرار این تیم از یک باخت خانگی برابر اشتوتگارت ادامه پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (شنبه) در ورزشگاه بی آره‌نا تیم فوتبال بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات پذیرای اشتوتگارت بود که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه 47 و دنیز اونداو در دقیقه 57 از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در حالی که شمارش معکوس برای ثبت اولین باخت شاگردان ژابی آلونسو پس از 45 بازی بدون شکست متوالی در تمامی رقابت‌ها آغاز شده بود، رابرت آندریخ دومین گل را در دقیقه 6+90 برای لورکوزن به ثمر رساند تا تیمش را درست در آخرین دقیقه از شکست خانگی نجات دهد و شانس ثبت فصلی بدون شکست را برای آن زنده نگه دارد.

بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت

 

با این نتیجه لورکوزن 81 امتیازی شد و اشتوتگارت هم با 64 امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌‌‌ماند هرچند فاصله‌اش با بایرن مونیخ رده دومی نسبت به هفته گذشته بیشتر شد و به 5 امتیاز رسید.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟