Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی جوانان آسیا با کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی نمایندگان ایران در دسته‌های ۱۰۹ و فوق‌سنگین به پایان رسید.

به گزارش ایران اکونومیست، پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از ۲۴ تیر آغاز و امروز (دوشنبه) به پایان خواهد رسید.

در روز پایانی مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان آسیا با رقابت نماینده ایران در دسته‌های ۱۰۹ و به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (فوق سنگین) پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا اسفندیاری نماینده ایران در دسته به‌ اضافه ۱۰۹ کیلوگرم بود که در رقابت با وزنه‌بردار ازبک موفق به کسب مدال نقره حرکت یکضرب،  شد. او در نخستین حرکت یکضرب موفق به مهار وزنه ۱۶۰ کیلوگرمی شد و در حرکت دوم نیز به راحتی وزنه ۱۷۰ کیلوگرمی را مهار کرد.

انتخاب سوم مربیان برای اسفندیاری وزنه ۱۷۵ کیلوگرمی بود که این ملی‌پوش جوان در مهار آن مشکلی نداشت. اسفندیاری با مهار این وزنه موفق شد مدال نقره قهرمانی آسیا در دسته فوق سنگین جوانان را از آن خود کند.

در این دسته میرزابایف ازبکستانی با مهار وزنه ۱۷۶ کیلوگرمی به مدال طلا حرکت یکضرب رسید. نام جی‌یونگ کره‌ای نیز با ۱۵۹ کیلوگرم مدال برنز حرکت یکضرب کسب کرد.

اسفندیاری در حرکات دو ضرب کارش را با مهار وزنه ۱۹۸ کیلوگرمی آغاز کرد و سپس وزنه ۲۰۶ کیلوگرمی را بالای سر برد. او در حرکت سوم نیز ۲۱۱ کیلوگرم را مهار کرد تا با مجموع ۳۸۶ کیلوگرم ضمن کسب مدال نقره دو ضرب، طلای مجموع را نیز به نام خود ثبت کرد.

در حرکت دوضرب وزنه‌بردار کره‌ای با مهار وزنه ۲۱۲ کیلوگرم به مدال طلا رسید و  میرزابایف ازبکستانی با ۲۰۶ کیلوگرم سوم شد. 

دسته ۱۰۹ کیلوگرم

همزمان با برگزاری مسابقات دسته فوق سنگین رقابت‌های دسته ۱۰۹ کیلوگرم قهرمانی جوانان آسیا با حضور ۲ ورزشکار از کشورهای ایران و عراق برگزار شد. محمدمسعود ممیوند در حرکات یک ضرب ابتدا ۱۵۳ کیلوگرم را بالای سر برد. وی در حرکت دوم وزنه ۱۶۱ کیلوگرمی را نیز مهار کرد اما در حرکت سوم خود مغلوب وزنه ۱۶۶ کیلوگرمی شد.

علی عمار از عراق در حرکت یکضرب دسته ۱۰۹ کیلوگرم با مهار وزنه ۱۷۱ کیلوگرم به مدال طلا رسید و نماینده کشورمان نقره گرفت.

ممیوند در حرکت دوضرب نیز نتایج خوبی را به نام خود ثبت کرد. او در حرکت دوضرب وزنه ۱۹۱ کیلوگرمی را مهار کرد. ممیوند در حرکت دوم  هم روی تخته موفق  ظاهر شد و توانست وزنه ۲۰۳ کیلوگرمی را برای خود در رقابت دسته ۱۰۹ کیلوگرم جوانان ثبت کند.

نماینده کشورمان در حرکت سوم دوضرب،  نتوانست وزنه ۲۱۳ کیلوگرم را مهار کند تا نهایتا او ضمن تثبیت عنوان نایب قهرمانی، به مدال طلای حرکت دوضرب و نقره مجموع برسد. وزنه‌بردار عراقی در این دسته موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک نقره شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مسابقات قهرمانی آسیا ، سجاد انوشیروانی ، بهداد سلیمی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا سجاد انوشیروانی بهداد سلیمی دسته ۱۰۹ کیلوگرم مهار وزنه جوانان آسیا وزنه برداری مدال طلا حرکت یکضرب حرکت دوضرب فوق سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود مرحوم محمدامین روستایی) با حضور ۲۰۸ بوکسور به میزبانی شهرستان ملایر در استان همدان برگزار شد.

 استان کردستان با ۸ بوکسور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

در این رقابت‌ها آژوان سالم در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال نقره، کاوان مولودی در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال نقره، ماهان مصطفایی در وزن ۴۶ کیلوگرم مدال نقره، آرسام خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال برنز و ماهان امجدی در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

مهدی محمودیان به عنوان سرمربی و محمد میرکی در کسوت مربی هدایت بوکسور‌های کردستانی را در این مسابقات برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا