Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۲ هزار و ۶۶۰ قطعه لوازم جانبی تلفن همراه خارجی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین بساطی" با اعلام کشف محموله میلیاردی لوازم جانبی تلفن همراه در اصفهان، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران این فرماندهی با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه و پلیسی و همچنین حصول اطمینان از صحت و سقم موضوع پس از شناسایی دقیق محل دپوی کالای قاچاق  طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ماموران در بازرسی به عمل آمده از محل موفق به کشف 2 هزار و 660 قطعه انواع لوازم جانبی تلفن همراه شدند، افزود: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را 7 میلیارد ریال تعیین کردند و  در این خصوص 8 نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف 2 میلیون عدد انواع دارو قاچاق در استان کردستان/ پلیس با توزیع‌کنندگان داروی غیر‌مجاز برخورد می‌کندپاکت هایی برای کلاهبرداری / رئیس پلیس آگاهی پایتخت هشدار دادحمله پلیس برزیل به یک گروه جنایی 19 کشته به جای گذاشت


بساطی از همکاری و همراهی مردم در اجرای ماموریت‌های پلیس قدردانی کرده و خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم‌ترین راهکار در جهت حمایت از تولید داخلی و کوتاه کردن دست افراد سودجو و فرصت طلب به شمار می‌رود، از این رو از شهروندان می‌خواهیم همکاری و تعاملات خود با پلیس را همچنان ادامه داده و در صورت مشاهده موارد مشکوک در این خصوص مراتب را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن 110 به ماموران پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/170/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوازم جانبی تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه