Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@22:33:46 GMT

علی اتحاد به بوتیک تئاتر ایران می‌ رود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۹۳۳۷

علی اتحاد به بوتیک تئاتر ایران می‌ رود

پوستر نمایش «نامه‌هایی بر دوش تند باد » به نویسندگی و کارگردانی علی اتحاد رونمایی شد.


به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی این نمایش، نمایش معاصر «نامه‌هایی بر دوش تندباد» کار تازه‌ی علی اتحاد است که به زودی در «بوتیک‌ تئاتر ایران» اجرا خواهد شد.  پوستر این نمایش با طرحی از اشکان گله داری رونمایی شده و پیش فروش بلیت آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نامه‌هایی بر دوش تندباد» که بر اساس رمانی به همین نام و نوشته‌ی علی اتحاد طراحی و ساخته شده است از روز بیستم مردادماه هر شب از ساعت 20 تا 22  اجرا خواهد شد. برکه بذری سرپرست «گروه هنرهای اجرایی سیصد و شصت و شش» بازیگردان و از اجراگران این نمایش معاصر است و علی نصر مجری طرح این اجراست.

«بوتیک تئاتر ایران» به عنوان جدیدترین فضای نمایشی پردیس تئاتر شهرزاد، اجرا در فضاهای نامتعارف را بخشی از ذات تئاتر می‌داند و در تلاش است که در ساختمانی که سال‌هاست کاربری‌اش را از دست داده؛ افق‌های جدیدی به روی تئاتر بگشاید.

علی اتحاد، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی این اثر تازه را با «گروه هنرهای اجرایی سیصد و شصت و شش» که از سال۱۳۹۸ تاسیس کرده است، اجرا خواهد کرد.  او در زمینه رسانه‌های ویدیو-آرت، فیلم، اینستالیشن، دیجیتال-مدیا، اودیو-آرت، پرفورمنس-آرت و تئاتر  فعال است.

از اتحاد نمایش‌هایی چون «مرثیه‌ای برای کتابسوزی‌ها»، «شب سیصد و شصت و ششم»، «تاریخ نانوشته‌ی سایه‌های بلند زمستان» و «دهلیزهای بی‌انتهای خاطره» طی سال‌های گذشته اجرا شده است. 

«نامه‌هایی بر دوش تندباد» از تاریخ بیستم مرداد تا هجدهم شهریور اجرا خواهد شد و  علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اجرا می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: نمایش نامه‌هایی بر دوش تند باد ، علی اتحاد ، بوتیک تئاتر ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: علی اتحاد بوتیک تئاتر ایران تئاتر ایران اجرا خواهد علی اتحاد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان