Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد‌های مربوط به فعالیت‌های غرفه بیمه ایران در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) از صبح امروز (یکشنبه دوم مرداد ۱۴۰۱) از طریق پیام رسان‌های داخلی و خارجی قابل پیگیری است. شرکت سهامی بیمه ایران، با هدف گسترش ارتباطات دو سویه با مردم عزیز، بیمه گذاران، نمایندگان و کارکنان خود در فضای مجازی از چندی پیش اقدام به راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از راه‌های ارتباطی پرمخاطب برای گسترش اطلاع رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اداره کل روابط عمومی بیمه ایران همچنین با هدف اطلاع رسانی رویداد‌های مرتبط با فعالیت‌های شرکت بیمه ایران در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور Finex۲۰۲۲) ‎) که با حضور شرکت های فعال در حوزه بورس، بانک و بیمه از ۲ تا ۵ مرداد ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا می‌شود، اخبار و گزارش‌های تصویری این رویداد بزرگ اقتصادی کشور را از طریق پیام رسانه‌ها تحت پوشش قرار می‌دهد.

گفتنی است، شرکت سهامی بیمه ایران و شرکت‌ها و موسسات تابعه آن در فضایی وسیع ومناسب و به صورت متمرکز در سالن شماره ۶ نمایشگاه بین المللی به ارائه دستاورد‌ها و خدمات نوین بیمه‌ای خواهند پرداخت. از جمله موسسات و شرکت‌های تابعه بیمه ایران که امسال در غرفه حضور دارند، می‌توان به شرکت هلدینگ کسب و کار سبا، شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران، شرکت مهرسیاحت سبا، شرکت بیمه اتکایی ایران معین، مرکز آموزش علمی کاربردی توسعه کسب و کار سبا (ارائه دهنده خدمات آموزشی، دانشگاهی و پژوهشی)، صندوق سبدگردان آسال و شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ اشاره کرد.

همکاران عزیز می‌توانند از طریق پیام رسان‌های زیر علاوه بر رویداد‌های نمایشگاه صنعت مالی، از آخرین اطلاعات و اخبار شرکت و صنعت بیمه نیز مطلع شوند. مردم عزیز، مشتریان و بیمه گذاران، برای عضویت و اطلاع از خدمات واقدامات بیمه ایران می‌توانند از طریق لینک‌های زیر از این خدمات و سرویس‌ها در پیام رسان‌های داخلی و خارجی بهره‌مند شوند.

پیام رسان ایتا

https://eitaa.com/iraninsuranceir

پیام رسان بله

https://eitaa.com/iraninsuranceir

پیام رسان سروش

https://splus.ir/iraninsuranceir

پیام رسان واتس اپ

https://chat.whatsapp.com/DimCgG۳IdEG۶O۱۲۸vDviFr

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی ضریب نفوذ بیمه در ایران صنعت بیمه عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 پیام رسان ها بیمه ایران صنعت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش‌های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت‌های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد