Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان در هفته اخیر از بستری ۶ بیمار کرونایی در این شهرستان خبر داد و گفت: روند مراجعه ها به مراکز درمانی شادگان افزایشی است.

نورالله طاهری در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان اظهار کرد: وارد پیک جدید هفتم کروناویروس شدیم و روند افزایشی ابتلا از ابتدای هفته اخیر در کشور شروع شده و در شادگان نیز روند صعودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: هم اکنون روند بستری بیماران کرونایی در این شهرستان ثابت است و نسبت به هفته قبل زیاد نشده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با تاکید بر تزریق دُز یادآور واکسن کرونا افزود: این مهم باید به منظور پیشگیری از موج هفتم در دستور کار همه افراد جامعه قرار گیرد.

طاهری در پایان بیان کرد: افرادی که علایمی همچون سرفه، تنگی نفس، تب و دیگر علایم کرونا را دارند باید در سریع‌ترین زمان به مراکز درمانی شهرستان شادگان مراجعه کنند و تست ابتلاء به کرونا را انجام دهند./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شادگان پیک کروناویروس بستری بیماران شبکه بهداشت درمان شادگان تزریق د ز یادآور واکسن سرفه تنگی نفس تب مراکز درمانی تست مرکز بهداشت شادگان کرونا ویروس بستری کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6089942

دیگر خبرها

  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • روند افزایشی دما در سمنان
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش