Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی حقیقی روز دوشنبه در دیدار با اعضای هیات اسکیت استان همدان، اظهارداشت: امروزه اسکیت به عنوان یکی از رشته‌های پرطرفدار نزد خانواده‌ها توانسته در عرصه‌های همگانی و قهرمانی موفق عمل کند.

وی اضافه کرد: ویژگی‌های جذاب این رشته ورزشی موجب شده تا جوانان و نوجوانان علاقه مند به فعالیت در این رشته چشمگیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی با اشاره به اینکه ورزش اسکیت یکی از رشته‌های موفق در همدان است، گفت: از عملکرد هیات اسکیت استان همدان رضایت داریم و رییس هیات توانسته با برنامه ریزی منسجم و مدون آمار قابل توجهی از ورزشکاران را به این رشته جذب کند.

وی جایگاه مطلوب اسکیت بازان همدانی در عرصه ملی و بین المللی را از دیگر موفقیت‌های هیات برشمرد و گفت: دستگاه ورزش استان همدان از رشته‌های موفق در عرصه‌های بین المللی حمایت لازم را خواهد داشت.

رییس هیات اسکیت استان همدان نیز در این نشست گفت: آموزش همگانی دستاوردی موفق برای اسکیت این استان داشت که غیر از  فامنین در تمامی شهرستان‌ها این رشته ورزشی فعال شده است.

مهدی مجیدی اظهار داشت: اسکیت توانسته به عنوان ورزش مهیج و جذاب در بین رده‌های سنی مختلف جایگاه مطلوبی را به خود اختصاصی دهد و هم اکنون در تمامی رده‌ها در بخش دختران و پسران شاهد حضور چشمگیر ورزشکاران هستیم.

وی بیان کرد: مربیان در ترویج آموزش‌های همگانی ورزش اسکیت نقش موثری را ایفا کردند و امسال نیز برنامه‌های آموزشی هیات به خوبی انجام شده به طوریکه هم اکنون مدارس اسکیت در سطح شهرستان‌ها فعال است.

برچسب‌ها همدان اسکیت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان اسکیت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان همدان اسکیت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: این مسابقات در سه روز و در شکل اردوی تفریحی و رقابتی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در حال برگزاری است.

مولوی افزود: حدود ۳۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ محصل دختر در این دوره به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قسمت‌های و رشته‌های تحقیقی و آوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته‌های آوایی شامل حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی قرآن، اذان و مداحی مخصوص پسران در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: رشته‌های پژوهشی نیز شامل تفسیر یا فهم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز است.

مولوی ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور دانش آموزان در اردوگاه شامل فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است