Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@09:53:46 GMT

خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما در اسنپ

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۰۰۶۳

خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما در اسنپ

شما می‌توانید هزینه سفرهای هوایی‌تان به مقاصد مختلف را مدیریت و اقتصادی سفر کنید. فرقی نمی‌کند که راهیِ کدام شهر و کشور هستید. اگر راه‌ و روش را بدانید، مدیریت هزینه‌ها مقدور می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از اسنپ، یکی از بهترین‌ راه‌ها، خرید از اسنپ است. ارزان‌ترین بلیط پروازهای داخلی هواپیما در اسنپ پیدا می‌شود، بنابراین به‌سادگی می‌توانید ارزان‌تر از همیشه به سفر بروید اما چطور و چگونه؟ 

 چگونه ارزان‌ترین بلیط پروازهای داخلی هواپیما در اسنپ را پیدا کنیم؟

خرید آنلاین بلیط پرواز داخلی و خارجی به شما فرصت پیداکردن گزینه‌های ارزان‌تر را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کافی است کمی درباره رزرو پرواز آنلاین اطلاعات داشته باشید و به‌موقع و آگاهانه برای سفر و تهیه بلیط پروازهای خارجی هواپیما یا ارزان‌ترین بلیط پروازهای داخلی هواپیما در اسنپ برنامه‌ریزی کنید و آماده شوید. 

اگر حواستان به این موقعیت‌ها باشد، خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب‌تر، کاری نخواهد داشت: 

خرید بلیط‌های چارتری انتخاب بلیط در زمان‌های مناسب استفاده از تخفیف‌ها و امتیازها

۱. خرید بلیط‌های چارتری 

دو نوع بلیط هواپیما وجود دارد: سیستمی و چارتری؛ بلیط‌های سیستمی که همان بلیط‌های معمولی هستند، اما بلیط‌های چارتری معمولا با قیمت‌های مناسب‌تری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. چرا؟ چون برخی شرکت‌های مسافرتی و آژانس‌های گردشگری با خرید کلی بلیط‌های یک سفر، آن‌ها را چارتر می‌کنند و گاهی تمام بلیط‌ها تا نزدیکی سفر به‌ فروش نمی‌رود. بنابراین برای پرشدن ظرفیت هواپیما، بلیط‌های فروش‌نرفته با قیمت ارزان‌تری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. اگر حواستان باشد و بتوانید از این بلیط‌ها تهیه کنید، مبلغی بسیار کمتر از قیمت اولیه بلیط هواپیما پرداخت خواهید کرد. 

البته چنین خریدی مستلزم آن است که بتوانید سریع و بدون مشکل خودتان را برای پرواز آماده کنید. چنین سفری برای کسانی که تنها هستند گزینه بهتری است. اگر قصد خرید بلیط پروازهای خارجی هواپیما را دارید یا می‌خواهید با خانواده به جایی بروید، بلیط چارتری کمتر به دردتان خواهد خورد. 

با مراجعه به اپلیکیشن اسنپ می‌توانید به‌سادگی از وجود بلیط‌های چارتری با خبر شوید. نیاز به مراجعه به جایی نیست و همه اطلاعات لازم برای آگاهی از وجود چنین بلیط‌هایی در تلفن همراهتان است. نکته مهم دیگر درباره بلیط‌های چارتری این است که اگر شما آن‌ها را ارزان‌تر بخرید، همان خدماتی را دریافت می‌کنید که مسافران دیگر با خرید بلیط گران‌تر دریافت می‌کنند. 

۲. انتخاب بلیط در زمان‌های مناسب 

یکی دیگر از روش‌های خرید آنلاین بلیط پرواز داخلی و خارجی مقرون‌به‌صرفه توجه به زمان مناسب است. اگر بتوانید زمان‌هایی اقدام به خرید بلیط کنید که تقاضا کمتر است، بلیطی ارزان‌تر نصیبتان می‌شود. 

روزهای خلوتی را برای سفر انتخاب کنید که خبری از تعطیلات و عیدها نیست. برای انتخاب ساعت پرواز هم ‌سراغ زمان‌هایی بروید که پرطرف‌دار نیستند. مثلا نیمه‌شب‌ها یا صبح‌های خیلی زود، مسافران زیادی میل به سفرکردن ندارند. 

قیمت بلیط‌ها در چنین موقعیت‌هایی ارزان‌تر از همیشه می‌شود. اگر از اسنپ بلیط بخرید، با نگاهی به تقویم قیمتی آن می‌توانید به ارزان‌ترین بلیط برسید. چطور؟ زمانی که تاریخ، مبدأ و مقصد سفر را در اپلیکیشن مشخص می‌کنید، در صفحه نمایش نتایج با تقویم قیمتی روبه‌رو می‌شوید. 

در این تقویم، قیمت تمام روزهای قبل و بعد از تاریخ واردشده برایتان به ‌نمایش درمی‌آید. اگر اصرار به سفر در تاریخی مشخص نداشته باشید، با مقایسه قیمت‌ها می‌توانید ارزان‌ترین بلیط را از میان روزهای ممکن برای سفر انتخاب کنید. 

۳. استفاده از تخفیف‌ها و امتیازها 

اسنپ به شما کمک می‌کند که با رزرو آنلاین بلیط هواپیما ارزان‌تر از همیشه سفر کنید. این اپلیکیشن در تمام فصل‌های سال، برنامه‌ها و کمپین‌های تخفیفی متنوعی در نظر می‌گیرد. خرید بلیط ارزان در چنین شرایطی مقدور است و می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما داخلی یا خارجی از اسنپ تخفیف بگیرید. 

با استفاده از هر کدام از خدمات اپلیکیشن اسنپ هم امتیازاتی در باشگاه مشتریان برایتان ثبت می‌شود. این امتیازها بعداً در قالب کدهای تخفیف برای بهره‌مندی از خدمات مختلف اپلیکیشن در دسترستان خواهند بود. اگر بتوانید از این امتیازها برای خرید بلیط هواپیما کمک بگیرید، هزینه بلیط‌تان کمتر می‌شود. 

نکاتی برای اینکه بلیط هواپیما را با دقت و آگاهانه جست‌وجو کنید 

روش‌هایی که گفته شد، به شما برای خرید مقرون‌به‌صرفه بلیط هواپیما کمک می‌کنند. در زمان جست‌وجو هم حواستان به نکات زیر باشد تا راحت‌تر به بلیط ارزان‌تر برسید: 

از تقویم قیمتی برای مقایسه قیمت‌ها در تاریخ‌های مختلف کمک بگیرید. از فیلتر ارزان‌ترین برای جست‌وجوی بلیط مناسب سفرتان استفاده کنید. با انتخاب نوع پرواز (سیستمی یا چارتری) ببینید که برای سفرتان بلیط ارزان وجود دارد یا خیر. هنگام جست‌وجو در اسنپ، زمان سفر را روی ساعت‌های کم‌طرف‌دار تنظیم کنید تا بلیط‌های ارزان‌تر برایتان نمایش داده شوند. از فیلتر بلیط‌های تخفیف‌دار در اپلیکیشن استفاده کنید تا بلیط‌هایی با قیمت‌های مناسب و تخفیف به شما ارائه شوند. 

در آخر 

با خرید ارزان‌ترین بلیط پروازهای داخلی هواپیما در اسنپ یا انتخاب از میان ارزان‌ترین بلیط‌ها برای مقاصد خارجی می‌توانید به نقاط مختلف سفر کنید. مدیریت هزینه‌ها به کمی برنامه‌ریزی و آگاهی نیاز دارد. اگر راه‌ وچاه خرید بلیط‌های مقرون‌به‌صرفه را بدانید، تعداد سفرهایتان هم بیشتر می‌شود و راحت‌تر می‌توانید به شهرها و کشورهای مختلف بروید. درست است که سفرهای هوایی ارزان نیستند، اما سازوکارهایی برای برنامه‌ریزی خرید ارزان‌شان وجود دارد که باید آن‌ها را به ‌خاطر بسپارید. قصد سفر هوایی دارید؟ نکات این متن را از یاد نبرید که حسابی به دردتان خواهند خورد. 

منبع: https://snapp.ir/flights-ticket/
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بلیط هواپیما بلیط های چارتری بلیط هواپیما خرید بلیط ارزان تر برای سفر قیمت ها بلیط ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir