Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@05:57:13 GMT

خبرنگار فارس از تبریز منتخب جشنواره نانو و رسانه

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۰۳۹۳

خبرنگار فارس از تبریز منتخب جشنواره نانو و رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، زهرا عبدالهی خبرنگار خبرگزاری فارس در تبریز از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری به عنوان افراد با عملکرد برتر در حوزه نانوی کشور انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

در مراسمی که امروز به همین منظور در محل صندوق توسعه نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد طی لوح تقدیری با امضای سعید سرکار, دبیر ستاد فناوری نانو کشور, از عملکرد زهرا عبدالهی خبرنگار فارس در تبریز تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره سراسری نانو و رسانه با رویکر توسعه این دانش نوین در سطح کشور و ارزیابی عملکرد فعالان این حوزه در بخش رسانه های تخصصی صنعت، رسانه‌های عمومی و بخش دانشجویی اقدام به معرفی افراد برتر در سطح کشور کرده است.

آئین اختتامیه جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۰، امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور مدیران رسانه‌های برتر، خبرنگاران برتر و اصحاب رسانه برگزار شد.

فراخوان این جشنواره از اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز شد و شرکت کنندگان تا ۲۰ خرداد مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را داشتند. ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو، هر سال بر اساس ارزیابی عملکرد رسانه‌ها اقدام به برگزاری جشنواره «نانو و رسانه» و تجلیل از «رسانه‌های برتر»، «افراد با عملکرد برتر» و «آثار برتر» در ترویج فناوری نانو می‌کند.

 

در این جشنواره آثار رسانه‌های رسمی در ۶ بخش صدا، سیما، رادیو، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، عکس‌ها و شبکه‌های اجتماعی بررسی شده و در هر یک از بخش‌ها برگزیدگانی معرفی و تقدیر می‌شوند.

در جشنواره امسال بیش از ۳۰۰ اثر در ۳ بخش رسانه‌های عمومی، رسانه‌های تخصصی صنعت و دانشجویی به دبیرخانه جشنواره نانو و رسانه ارسال شد و توسط داوران جشنواره بررسی و در نهایت آثار برتر انتخاب شدند. برترین آثار رسانه‌ای سال ۱۴۰۰ با حضور  علی وحدت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی و تقدیر شدند.

در حال حاضر ایران در حوزه نانو تکنولوژی دنیا از نظر توسعه کمی و کیفی در رتبه ۴ دنیا و بعداز کشوهای چین،هند و آمریکا و بالاتر از تمامی کشورهای اروپایی، ژاپن و کره جنوبی قراردارد.

همچنین جغرافیای حضور تولیدات نانو تکنولوژی ایران در ۴۵ کشور از جمله کره جنوبی، استرالیا، آلمان، انگلیس، فرانسه، روسیه، مالزی، اندونزی و حتی آمریکای لاتین، حکایت از توانمندیها و توفیقات دانشمندان کشور در این عرصه دارد.

انتهای پیام/ ۶۰۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: زهرا عبداللهی شبکه های اجتماعی صندوق نوآوری و شکوفایی دبیر ستاد فناوری نانو کشور نانو و رسانه فناوری نانو رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، علیرضا نوروزی گفت: ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان در سال‌جاری با حضور نویسندگان و مولفان بومی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط جشنواره، ادامه داد: آثار ارسالی باید برای اولین بار در محدوده زمانی ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱ تا ۲۹/‏۱۲/‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد و کتاب‌هایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتاب‌های که توسط نویسندگان و مولفین بومی و غیربومی در استان آذربایجان‌ غربی تالیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی گفت: از هر عنوان کتاب باید ۲ نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتاب‌های ارسالی باید در یکی از گروه‌های تالیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی قرار نخواهد گرفت، اظهار کرد: کتاب‌های کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان ‌غربی گفت: علاقه‌مندان تا ۳۱ ام مردادماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی (ره)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه