Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، انتخاب 5 خبره ورزشی برای انتخابات کمیته ملی المپیک سر و صدای زیادی به راه انداخت و موجی از انتقادات را از سوی اهالی ورزش به سمت مجید کیهانی و مجید شایسته که سالها بدون ریاست فدراسیون در هیات اجرایی بودند، روانه کرد.

در حالی که سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک 5 نفر را بیرون از مجموعه کمیته برای رای‌گیری در هیات اجرایی برای حضور در انتخابات به عنوان خبره ورزشی معرفی کرد اما هیچ کدام از آنها آراء لازم را کسب نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیومرث هاشمی رئیس سابق کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی معاون اسبق مالی وزارت ورزش، محمد پولادگر معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی و هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد لیست پیشنهادی صالحی‌امیری علاوه بر 5 عضو هیات اجرایی بودند. 

شنیده شده کیومرث هاشمی 2 رای را به خود اختصاص داده اما آراء مناف هاشمی و مجید کیهانی برابر بوده که این 2 نفر به دور دوم رفتند و با توجه به اینکه کیهانی حق رای دارد در دور دوم وی 6 بر 5 برنده و به عنوان خبره ورزشی معرفی شد. علاوه بر وی، مجید شایسته هم خبره ورزشی خواهد بود که در کنار نصرالله سجادی، مهین فرهادی‌زاد و فریبا محمدیان از حق رای برخوردار هستند. محمد پولادگر که در دوره حمید سجادی به عنوان معاون وزیر انتخاب شده هم نتوانست از مجمع آرای لازم را بگیرد و این نشان می‌دهد لیست بیرون از مجموعه کمیته صالحی‌امیری هیچ اهمیتی برای هیات اجرایی نداشته و اعضا فقط در تلاش بودند از بین خودشان 2 نفر انتخاب شوند و برای ریاست کمیته ملی المپیک رقابت کنند.

نکته جالب اینجاست که همیشه به چند عضو هیات اجرایی انتقاداتی وارد و این سوال مطرح شده آنها در طول این 4 سال چه قدم مثبتی برای کمیته برداشته‌اند و یا از نظر مالی چه کمکی کرده‌اند؟ کیهانی که خود ریاست کمیسیون بودجه را برعهده داشت حتی نتوانست یک اسپانسر برای کاروان ایران جذب کند. 2 عضو هیات اجرایی  در فدراسیون‌های تنیس و دوومیدانی عملکرد مناسبی نداشتند و همیشه مورد انتقاد ورزشکاران این رشته‌ها بودند.

به نظر می رسد آنها حالا در تلاش هستند تا ریاست کمیته ملی المپیک را برعهده بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صالحی امیری انتخابات کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک عضو هیات اجرایی خبره ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود