Web Analytics Made Easy - Statcounter

دن بیلزریان ازدواج کرد! ثروت دنی بیلزریان از کجاست؟ فیلم هایی که دن بیلزریان  بازی کرده است

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  دن بیلزریان dan bilzerian یکی از خوشگذران ترین و در عین حال ثرومند ترین افراد در دنیاست.  او که یکی از بازیگران سینما آمریکاست در فیلم های زیادی بازی نکرده است اما با این حال فرد مشهوری است که خیلی از افراد او را می شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دن بیلزریان با انتشار عکسی اعلام کرد که ازدواج کرده است. خبر ازدواج او همه را شوکه کرد.

دن بیلزریان ازدواج کرد!

یکی از مهمترین دلایل شهرت دن بیلزرین را می‌توان عکس های متعددی دانست که او از سبک زندگی خودش در اینستاگرام قرار می‌دهد. این عکس ها باعث شده است عده زیادی در سراسر دنیا به او توجه کنند و فعالیت های او را دنبال کنند. عکس هایی که او در صفحه خود قرار می‌دهد بیانگر یک زندگی ولخرجانه و یا حتی خارج از عرف است که با تعداد زیادی از زنان که پوشش های بسیار زننده ای دارند منتشر می شود. یکی دیگر از القاب دنی بیلزریان، پادشاه اینستاگرام می باشد.

 افراد بسیار زیادی هستند که از روش این فرد را برای ادامه زندگی خودشان استفاده می کنند.  البته این سبک زندگی و تجربه هیجان های بیش از حد قمار، مواد مخدر و … باعث شده است که دنی تا بیش از سن ۳۲ سالگی دوبار سکته قلبی کند. سکته قلبی آسیبی بود که به جسم دن وارد شده، طبیعتا تا این حد خوشگذرانی نا سالم به روان او نیز آسیب های بسیار زیادی را وارد کرده است. البته در کشور خودمان ایران هم افراد زیادی داریم که از این سبک زندگی تبعیت می کنند و ایده پولساز خود را عملی می کنند. برای مثال تمامی افرادی که به آنها شاخ اینستاگرام می گوییم از این قائده مستثنی نیستند.

ثروت دنی بیلزریان از کجاست؟

یکی از مهم ترین عواملی که باعث شد تا دن بیلزرین به موفقیت مالی برسد شرکت در مسابقات قمار بود. دن بیلرزیان در سال ۲۰۰۷ به طور رسمی حضورش را در قمار اعلام کرد. در طی چند سال از این طریق توانست به ثروت هنگفتی دست پیدا کند.

فیلم هایی که دن بیلزریان  بازی کرده است

اولین فیلم او تنها بازمانده نام دارد که در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی پیتر برگ بازی کرد . او با اولین تجربه خود توانست تجربیات زیادی کسب کند که در نهایت این موضوع باعث شد در فیلم های بعدی‌اش بهتر از قبل ظاهر شود. او همچنین در سال ۲۰۱۴ در دو فیلم سینمایی دیگر با نام اکولایزر و فرار گربه بازی کرد که می توان سال پر تلاشی را برای او در سینما متصور شد.

او با بازی در فیلم اکولایزر توانست خود را در میان مخاطبان معروف کند زیرا در آن فیلم نقش پررنگ تری داشت و همچنین با افرادی همچون آنتونی فوکوا ، دنزل واشنگتن، مارتون سوکاس بازی کند که همین موضوع باعث شهرت بیشتر او شد، زیرا مجبور بود با این هنرمندان رقابت کند و سطح خود را بالا ببرد به همین خاطر توانست مهارت های خود را به خوبی به تصویر بکشد.

هر کدام از فیلم هایی که دن بلرزیان درآن بازی کرده است امتیازات خود را دارد یعنی هرچه فیلم های او در میان مخاطبان ارزشمندتر است قطعاً امتیاز بیشتری هم دریافت کرده است که فیلم های اکولایزر و فرار گربه دو در این میان از آثار دیگرش بازدهی بیشتری داشته است.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر دن بیلزریان آخرین ویدیو ها لحظه خراب شدن بند خاکی کاجو در پلان در اثر سیل + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۹:۲۳ طغیان رودخانه سرباز و مردمی که هشدارها را‌ جدی نگرفته بودند + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۹:۰۳ دلیل با حجاب شدن بهاره رهنما از زبان خودش + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۹:۰۰ زندگی لوکس رهبر کره شمالی ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۷:۵۳ شکستن انگشت یک پسر بچه به دست یک ربات شطرنج باز + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۶:۲۱ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۹:۲۲ چرا موقع دور زدن، ماشین صدا میده؟ ۱۹:۱۷ برنامه کامل لیگ برتر فوتبال اعلام شد ۱۹:۱۰ بدترین و بهترین موقع روز برای نوشیدن شیر ۱۹:۰۶ ماجدی: نمی‌دانم VAR به نیم فصل می رسد یا خیر / اولویت با تیم ملی است ۱۸:۵۳ ترکیب رنگ موهای پرطرفدار تیره و روشن + تصاویر ۱۸:۴۹ برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال مشخص شد ۱۸:۳۷ بازیگر فیلم تایتانیک درگذشت ۱۸:۳۴ زمان برگزاری دربی پایتخت مشخص شد ۱۸:۲۷ ۲۵ هزار تومان سود هر کیلوگرم مرغ برای واسطه‌ ها ۱۸:۲۶ خواصی که شما را عاشق آبغوره می کند ۱۸:۲۲ افت ارزش ستاره فوتبال ایران در آلمان/ ضرر ۳ میلیون یورویی سردار آزمون ۱۸:۰۵ پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده / قیمت پژو ۲۰۷ کاهش یافت + جدول قیمت ۱۸:۰۲ چی بخوریم، بیشتر جوش می زنیم؟ ۱۸:۰۰ قیمت یخچال فریزر امرسان چند؟ (جدول) ۱۷:۵۶ کلاف، رکورد تولید ماهانه ۲۰۸۰۰ تن را ثبت کرد ۱۷:۵۳ زندگی لوکس رهبر کره شمالی ۱۷:۵۱ همکاری‌های سامسونگ با برترین برندهای جهان برای ارائه بهترین تجربه کاربری ۱۷:۴۸ رفتار درست با کسی که از او خوشمان نمی آید! ۱۷:۴۲ تهاتر محصولات کشاورزی ایرانی با گندم روسیه ۱۷:۳۸ واکسن آبله از کشورهای خارجی خریداری می شود ۱۶:۴۸ اوج نفرت از رونالدو؛ اینجا جایی نداری کریستیانو! + عکس ۱۶:۴۵ چاقوهایی که هر کدبانویی نیاز دارد + معرفی کامل انواع چاقوی آشپزخانه ۱۶:۴۰ افتتاح حساب رایگان در بانک شهر بدون حضور در شعبه ۱۶:۳۶ آث میلان ایتالیا همچنان به دنبال جذب مهدی طارمی ۱۶:۳۳ کارنامه احمد شاه قاجار در ۱۳ سالگی + عکس ۱۶:۲۱ کدام داروهای جدید مشمول بیمه می شوند؟ ۱۶:۲۱ شکستن انگشت یک پسر بچه به دست یک ربات شطرنج باز + فیلم ۱۶:۲۰ طرح ویژه زمزم برای مشارکت در پذیرایی از عزاداران حسینی ۱۶:۱۹ سقف خرید لوازم خانگی بازنشستگان چقدر افزایش یافت؟ ۱۶:۱۹ ارزش سهام عدالت من (۳ مردادماه) ۱۶:۱۸ ماسوله خراسان کجاست؟ ۱۶:۱۰ روغن بالاترین تورم کالاهای اساسی را به خود اختصاص داد ۱۶:۰۶ رشد عجب اقتصاد ترکیه با وجود تورم شدید! ۱۶:۰۱ واگذاری سهام خودروسازان به مراحل پایانی نزدیک می‌شود / انتظار برای انتشار اطلاعیه عرضه خودرو در بورس کالا ۱۵:۵۶ بازنشستگان منتظر یارانه باشند؟ ۱۵:۵۳ معوقات یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی چه شد؟ ۱۵:۴۶ فدرال رزرو مانع رشد بیت کوین می‌ شود؟ ۱۵:۴۵ سپاهان به دنبال قاتل پرسپولیس و استقلال ۱۵:۳۵ تنها ۱۴ درصد از کل مشترکان‌ آب کم مصرف هستند ۱۵:۱۴ محکومیت شرکت بزرگ لبنیاتی برای گران فروشی ۱۵:۰۵ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۵۸ اگر به یارانه ها اعتراض داریم، چه کنیم؟ ۱۴:۵۶ ادامه روند نزولی دلار و یورو در صرافی های بانکی ۱۴:۵۶ اجاره روزانه ویلا و امکان پرداخت آنلاین با تتر ۱۴:۵۴ تلفات در شبکه انتقال برق بیش از ۱۱ درصد و بالاتر از متوسط جهانی است ۱۴:۴۸ معیشت بازنشستگان از اولویت دولت خارج نشده است ۱۴:۴۷ اولویت تخصیص تسهیلات ۳۰۰ هزار میلیاردی دولت چیست؟ ۱۴:۴۰ بیمه‌آسیا ؛ معتبر و قابل اطمینان در صنعت بیمه ۱۴:۳۹ ترفندی برای تشخیص زردچوبه تقلبی از اصل + فیلم ۱۴:۳۴ جشن عروسی یک زوج در زیر آب! + فیلم اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: باعث شد فیلم ۱۴ عکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت

به گزارش خبرآنلاین،فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، دو نفر جان خود را از دست دادند.

صدا و سیما در خبری نوشت: فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند.

یزدان افشاری‌پور افزود: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بارها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

عنبرآباد یکی از شهرهای استان کرمان و مرکز شهرستان عنبرآباد است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری ۱۳۹۵ برابر با ۱۸٬۱۸۵ نفر (۵٬۲۸۵ خانوار) اعلام شده است.

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900132

دیگر خبرها

  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل