Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ترکیب نهایی تیم ایران را در مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اعلام کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مردادماه در شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال زنان ایران برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی زنان ترکیب نهایی و ۱۴ نفره تیم ایران در این رقابت‌ها را اعلام کرد.

مائده برهانی، مهسا صابری، نگار کیانی، پوران زارع، الهه پورصالح، شبنم علیخانی، محدثه محشتاقی، تهمینه درگزنی، حانیه محتشمی، زهرا مغانی، فاطمه امینی، ریحانه کریمی، آیتک سلامت و مهسا کدخدا ۱۴ بازیکن تیم ملی زنان ایران در مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی هستند.

صدیقه اسلامی به عنوان سرپرست، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی و مهسا آراسته (مربیان)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و محمد مخدومی به عنوان آنالیزور، تیم ملی والیبال زنان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

مسابقات والیبال زنان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور هشت تیم در دو گروه مقدماتی آغاز می‌شود و شاگردان الساندرا کمپدلی در گروه الف با تیم‌های ازبکستان، اندونزی و ترکیه همگروه هستند.

در گروه ب زنان نیز والیبالیست‌های افغانستان، سنگال، کامرون و جمهوری آذربایجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم ملی والیبال زنان ، الساندرا کمپدلی ، ترکیه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی والیبال زنان الساندرا کمپدلی ترکیه بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تیم ملی والیبال زنان الساندرا کمپدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از مرحله پلی‌اوت سوپرلیگ والیبال روسیه، تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل نیژنی نووگورود پیروز شود.

اورال اوفا در این دیدار آسان و آخر خود ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 20 پیروز شد تا بالاخره لیگ این فصل روسیه را با رتبه سیزدهمی به پایان برساند. این پیروزی برد چهاردهم اورال اوفا در این فصل بود.

میلاد عبادی‌پور نیز آخرین بازی خود را برای این تیم انجام داد. عبادی‌پور در کنار اوروش کواچوویچ بهترین‌های اورال اوفا در فصل فاجعه‌بار این تیم بودند. میلاد احتمالا از سال آینده راهی تیم چستخووا لهستان خواهد شد تا پس از دو سال دوری از این لیگ دوباره در پلاس لیگای لهستان به میدان برود. سرمربیگری چستخووا بر عهده ایگور کولاکوچوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران است.

دیگر خبرها

  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • (تصاویر) مسابقات والیبال در گِل
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس