Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه‌کشی بیست‌ودومین دوره مسابقات لیگ برتر عصر امروز(دوشنبه) با حضور نمایندگان باشگاه‌ها و حواشی پراکنده برگزار شد.

به گزارش ایران اکونومیست، مراسم قرعه‌کشی بیست‌ودومین دوره مسابقات لیگ برتر عصر امروز برگزار شد که از استقلال بیژن طاهری و سعید فتاحی و از تیم پرسپولیس افشین پیروانی در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی تیم‌ها اردوهایشان را در ترکیه برپا کرده‌اند و به همین خاطر نمایندگان آنها خود را به مراسم رسانده و پس از آن دوباره به اردوی تیم باز خواهند گشت.

در ابتدای این مراسم میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال صحبت‌های انجام داد و از باشگاه‌ها درخواست کرد که کمترین اعتراض را به داوری‌ها داشته و همچنین به خاطر تیم ملی، به برنامه‌ریزی بازی‌ها اعتراض نکنند.

سپس ماجدی این وعده را داد که سیستم کمک داور ویدئویی به زودی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری مسابقات نیز پس از آن در مورد برنامه‌ریزی مسابقات صحبت‌های انجام داد و از زمان برگزاری سوپرجام رونمایی کرد.

نمایندگان برخی تیم‌ها نیز نسبت به قرعه سخت تیم‌هایشان ابراز نگرانی کردند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: بیژن طاهری ، باشگاه استقلال ، سعید فتاحی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیژن طاهری باشگاه استقلال سعید فتاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ شهرام ایزدی داور استان در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور دارد.
سمینار دانش افزایی داوران فوتبال ساحلی در هتل آکادمی ملی فوتبال به صورت تئوری و عملی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • اعلام زمان آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا
  • آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز