Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@03:00:25 GMT

تصادف زنجیره‌ای در محور بوشهر - برازجان+فیلم

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۱۳۷۸

تصادف زنجیره‌ای در محور بوشهر - برازجان+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ صادق مزارعی رئیس پلیس راه استان بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: وزش باد شدید و گرد وخاک در بعد ظهر امروز در مسیر بوشهر – برازجان (حدفاصل عیسوند تا آبطویل) باعث تصادف زنجیره‌ای خودرو‌ها شد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به رخ دادن ۳ تصادف زنجیره ای، گفت: یک مورد در مسیر بوشهر – برازجان و دو مورد در مسیر برازجان – بوشهر رخ داده است که باعث مصدوم شدن چندین نفر گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: از مردم درخواست داریم که در زمان حاضر در این مسیر تردد نکنند و در صورتی که مجبور به تردد هستند موارد ایمنی را رعایت کنند.

به گفته سرهنگ مزارعی گرد وخاک باعث کاهش شدید دید افقی (کمتر از ۲۰ متر) شده است.

منبع: فارس

کلیدواژه: راهور پلیس تصادف زنجیره ای گرد و خاک برازجان جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها

محمد رستگاری، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خرابی‌ها شامل تخریب ابنیه فنی و آب روها بوده است، اظهار کرد: جاده یزد-دربید یکی از محورهایی بود که از شروع بارندگی مسدود شد چرا که ۳ کیلومتر از این مسیر به صورت کامل تخریب شده است.

وی با اشاره به تخریب و مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی استان از جمله اردکان-هامانه، ده جمال- بهاباد، مهریز- انار و غیره در اثر بارندگی‌ها گفت: همه مسیرها به جز محور دربید در حال حاضر بازگشایی شده است و قطعاً ترمیم این مسیر و سایر مسیرهایی که در اثر بارندگی دچار تخریب شده‌اند زمان بر و هزینه بر خواهد بود.

کد خبر 6089826

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره