Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس و پاری سن ژرمن در حال مذاکره برای انتقال هافبک آرژانتینی به تورین هستند. 

یوونتوس برای تقویت خط هافبک خود علاوه بر پل پوگبا قصد دارد لیاندرو پاردس را به خدمت بگیرد و هافبک 28 ساله آرژانتینی هم دوست دارد به این تیم منتقل شود.

 به گزارش TyC Sports لیاندرو پاردس دوست دارد هر چه زودتر دوباره با آنخل دی ماریا بازی کند و به یوونتوس بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازیکن رابطه بسیار خوبی با هم دارند. یوونتوس در حال مذاکره با پاری سن ژرمن است و باشگاه فرانسوی مشکلی با فروش او ندارد و در حال مذاکره با بیانکونری است. یوونتوس و لیاندرو پارادس بسیار خوش بین هستند تا طی هفته آینده کار انتقال انجام شود. 

الگری علاقه زیادی به کار با پاردس دارد و او هدف جدی بازار یوونتوس به حساب می آید. یوونتوس قصد دارد قرارداد آرون رمزی را فسخ کند تا این انتقال را انجام دهد. آرتور ملو دیگر هافبکی است که در صورت پیشنهاد مناسب می تواند جدا شود. لیاندرو پاردس با سری آ بیگانه نیست و قبلا در کیه وو، امپولی و آاس رم بازی کرده است. 

اخبار داغ 

ارسلان مطهری با چهره جدید در تمرین استقلال / عکس افت ارزش سردار آزمون بعد از انتقال به بایرلورکوزن درخواست دنیله ده روسی از باشگاه آاس رم: ۲۰ عدد پیراهن دیبالا! درگیری لفظی اسپالتی با اوسیمن در تمرینات ناپولی / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیاندرو پاردس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم

تیم‌های فوتبال النصر و الخلیج در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی النصر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و الخلیج امشب _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با پیروزی النصر به پایان رسید.

تک گل این دیدار را آیمریک لاپورت در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند تا سه امتیاز خارج از خانه را از آن خود کنند.

خلاصه بازی النصر و الخلیج کد خبر 748576

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟