Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@18:04:55 GMT

راه‌اندازی «فرآموز سیار» سلامت در پایتخت

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۱۸۱۰

خبرگزاری آریا- فرآموز سیار «مرکز آموزش مهارت های رفتاری به کودکان و نوجوانان» برای نخستین بار در مناطق 22گانه پایتخت فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش  خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت، حمید صاحب، مدیر کل سلامت شهرداری تهران گفت: ضرورت و اهمیت آموزش مهارت‌های رفتاری به کودکان و نوجوانان با وجود تغییرات عمیقی که در شیوه زندگی جوامع امروزی رخ داده است بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس و با هدف توانمندسازی گروه هدف در مواجه با انواع آسیب‌های اجتماعی و اتخاذ رفتار مناسب و همچنین ارتقای فرهنگ خودمراقبتی گروه مخاطب نسبت به انواع رفتارهای پرخطر با بهره گیری از طرفیت هنر و بازی در دو گروه سنی 6 تا 9 و 9 تا 12 سال، فرآموز سیار (پرتابل) برای نخستین بار راه اندازی شد.
مدیر کل سلامت افزود: فرآموز سیار، در قالب یک گروه آموزشی متخصص و هنری با استفاده از ظرفیت مرکز فرآموز مناطق و متناسب با موضوعات مهم اجتماعی و فرهنگی و سلامت محور به طور سیار در بوستان‌ها، پاتوق‌های محلی، مراکز آموزشی و ... مناطق 22گانه حضور یافته و با برنامه‌هایی نظیر نمایش، قصه‌گویی، مسابقه و ... طی تعامل با مخاطبان، خدمات آموزشی را به گروه هدف ارائه می‌دهد.
فرآموز سیار همه روزه در بوستان‌ها از ساعت 18 تا 19/30 حضور خواهد داشت .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نفت،  مهدی حیدری با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

وی در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رییس‌جمهور به استان ایلام اشاره کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گاز‌های همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • هوای پایتخت در شرایط قابل قبول / باران در راه تهران
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • ‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در خوی
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • هوای تهران در وضعیت کم سابقه