Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@17:05:31 GMT

خط خدماتی جهت ارسال به بلک لیست

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۱۸۹۳

خط خدماتی جهت ارسال به بلک لیست

ممکن است برای شما هم سؤال باشد که چه تفاوتی میان خط‌های اختصاصی و عمومی با خط‌های خدماتی وجود دارد؟ آیا با همین خط‌ها نمی‌توان برای همه اس‌ام‌اس ارسال کرد؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اگر تابه‌حال به دنبال استفاده از خطوط پیامکی بوده باشید، احتمالاً می‌دانید که این خط‌ها دو نوع اختصاصی و عمومی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر یک از این خط‌ها کارایی و ویژگی‌های خاصی دارند. اما برخی شماره‌ها هستند که در بلک‌لیست مخابرات قرار دارند و شما نمی‌توانید برای آن‌ها پیامکی ارسال کنید. راهکار استفاده از خط خدماتی جهت ارسال به بلک لیست است. جالب است بدانید که خط‌های اختصاصی و عمومی، هر دو قابلیت تبدیل‌شدن به خط خدماتی را دارند.

ممکن است برای شما هم سؤال باشد که چه تفاوتی میان خط‌های اختصاصی و عمومی با خط‌های خدماتی وجود دارد؟ آیا با همین خط‌ها نمی‌توان برای همه اس‌ام‌اس ارسال کرد؟

خط خدماتی چیست؟

برای این که با ماهیت این خط آشنایی بیش‌تری داشته باشید، بهتر است ابتدا کمی درباره خط‌های اختصاصی و عمومی صحبت کنیم. نوع عمومی بارزترین ویژگی که دارد، قابلیت استفاده اشتراکی برای چند نفر است. به‌این‌ترتیب با در اختیار داشتن آن، افرادی که به آن دسترسی دارند، می‌توانند برای مخاطبان پیامک ارسال کنند. اوضاع برای خط‌های اختصاصی کمی متفاوت است. پیش‌شماره‌های 1000، 2000، 3000، 5000 و 021 از جمله خطوط اختصاصی هستند که تنها به اسم یک فرد حقیقی ثبت می‌شوند.

حال نوبت به خط‌های خدماتی می‌رسد. همان‌طور که اشاره کردیم، اختصاصی یا عمومی بودن خط به شما اجازه ارسال پیامک‌ های تبلیغاتی به بلک لیست را نمی‌دهند. راهکاری که مخابرات برای این منظور در نظر گرفته است، استفاده از خط‌های خدماتی خواهد بود. فقط این خط‌ها هستند که امکان ارسال پیامک به شماره‌های بلک‌لیست را دارند.

مخابرات تا پیش‌ازاین، خدماتی کردن خط‌های اختصاصی یا عمومی را تنها مختص به ارائه مدارک شرکتی و ثبتی کرده بود. اما مدتی است که این محدودیت دیگر سر راه شما نیست و می‌توانید به‌راحتی اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی خود را برای مخاطبان ارسال کنید.

 

خط 9000

محدودیت ارسال اس‌ام‌اس به بلک‌لیست زمانی برداشته شد که اپراتورهای 9000 و 999 به این حوزه ورود کردند. این اپراتورها روند ارسال پیامک برای بلک‌لیست را بسیار آسان‌تر از پیش کردند و امروز حتی اگر صاحب یک کسب‌وکار کوچک هم باشید، می‌توانید با استفاده خط خدماتی جهت ارسال به بلک لیست با مشتریان خود در تماس باشید.

خط 9000 چه ویژگی‌هایی دارد؟

خط 9000 برای کسانی که تا امروز از نوع اختصاصی یا عمومی استفاده می‌کردند، یک جهش روبه‌جلو و نوعی امکان گسترش تبلیغات است. به همین منظور تصمیم گرفتیم که ویژگی‌ها و مزیت‌های آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم تا با آگاهی بیش‌تری برای تهیه آن اقدام کنید.

عدم نیاز به مدارک شرکتی و ثبتی

پیش‌ازاین بزرگ‌ترین مشکل برای افرادی که قصد تهیه خط خدماتی داشتند، ارائه مدارک شرکتی بود. کسب‌وکارهای کوچکی که در این گسترده نبودند، مجبور به استفاده از نوع اختصاصی یا عمومی می‌شدند. اما با استفاده امروز می‌توانید برای دریافت خط خدماتی فقط با اینماد به مخابرات مراجعه کنید و به‌راحتی از این خدمت بهره‌مند شوید.

پروسه زمانی کوتاه برای دریافت خط

دریافت یک خط اختصاصی با پیش‌شماره 1000، 2000، 3000 یا 5000 ممکن است برای یک فرد عادی چیزی حدود 6 ماه طول بکشد. اما با کمک اپراتور 9000 شما می‌توانید در کم‌تر از 2 هفته به یک خط خدماتی با امکانات گسترده دسترسی داشته باشید.

قابلیت ارسال پیامک تبریک در مناسبت‌ها

با استفاده از این خط می‌توانید به‌راحتی پیام‌های تبلیغاتی و البته پیام‌های برای تبریک تولد یا مناسبتی خاص را برای باشگاه مشتریان خود ارسال کنید. این امکان برای پیش‌شماره‌های دیگر به این شکل وجود ندارد و بعضاً سخت‌گیری‌ زیادی در این باره دارند.

قابلیت ارسال پیامک تخفیف

یکی از روش‌های جذب مشتری، برگزاری جشنواره‌ها و تخفیف‌ها است. اما از چه راهی می‌توانید مخاطبان خود را از این تخفیف‌ها آگاه کنید؟

بهترین راه استفاده از اپراتور 9000 خواهد بود که به شما امکان ارسال پیامک تخفیف حتی با جزئیاتی مانند لینک می‌دهد. به‌این‌ترتیب دیگر نگرانی دیده نشدن و استقبال کم از تخفیف‌ها را نخواهید داشت.

سرعت ارسال پیامک بالا

ممکن است برای یک رویداد برنامه فشرده‌ای مشخص کرده باشید که مدت‌زمان زیادی برای معرفی آن وجود ندارد. بهترین کار استفاده از پنل‌های پیامکی خدماتی خواهد بود. اپراتور 9000 هم به همین منظور سعی می‌کند تا پیامک‌های شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مخاطبان برساند.

قابل‌استفاده به‌عنوان افزونه پیامکی

یکی از امکانات جالب و کاربردی برای این پیش‌شماره، قابلیت استفاده از آن به‌عنوان یک افزونه پیامکی خواهد بود. در واقع می‌توانید آن را در وب‌سرویس API به کار ببرید.

امکان دریافت پیامک

خط‌های عمومی تنها قابلیت ارسال پیامک‌های انبوه را دارند و خط‌های اختصاصی که قابلیت دریافت اس‌ام‌اس دارند هم محدودیتی مانند ارسال پیام به بلک‌لیست را برای شما ایجاد می‌کنند. اما اپراتور 9000 امکانی را برای کاربران فعال کرده که به کمک آن می‌توانید در حالی پیامکی را ارسال می‌کنید، قابلیت دریافت اس‌ام‌اس از سمت مخاطبان هم داشته باشید.

این ویژگی‌ برای زمان‌هایی که قصد راه‌اندازی یک نظرسنجی یا قرعه‌کشی دارید، می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

خط خدماتی 900 را چگونه تهیه کنیم؟

ممکن است نگران هزینه‌های خدماتی کردن خط خود را داشته باشید، اما این موضوع آن‌چنان هم هزینه بر نیست. در واقع می‌توانید تنها با پرداخت هزینه خود خط از تمام امکاناتش بهره‌مند شوید و نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی نیست.

تا اینجا در مورد این که خط 9000 چیست یا چه ویژگی‌هایی دارد، صحبت کردیم. حالا نوبت به راهکار تهیه این پنل پیامکی رسیده است. برای این کار تنها کافی است به سایت پیامیتو مراجعه کنید و یک پنل پیامکی را انتخاب کنید. در ادامه و پس از ورود به پنل، کافی است شماره موردنظر خود با پیش‌شماره 9000 را جستجو کنید.

اگر شماره مورد نظرتان آزاد باشد، برای فعال‌سازی تنها نیاز به پرداخت هزینه آن خط خواهید داشت و پس از آن می‌توانید از امکانات آن به طور کامل استفاده کنید. در نهایت اگر در این باره سؤال یا ابهامی دارید، می‌توانید از طریق راه‌هایی ارتباطی موجود در سایت پیامیتو به آدرس https://payamito.com  مانند شماره 03536299125 با مشاوران این مرکز ارتباط مستقیم داشته باشید.

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: اختصاصی یا عمومی خط های خدماتی ارسال پیامک داشته باشید بلک لیست اپراتور 9000 پیش شماره خط خدماتی ویژگی ها شماره ها اس ام اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز

سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیامکی برای اتباع و مهاجران خارجی مجاز در کشور برای استعلام حضور یا حضور نداشتن توسط سامانه سهما ارسال شده است. 

به گزارش مشرق، سازمان ملی مهاجرت در این اطلاعیه از اتباع و مهاجران خارجی مجاز خواسته است در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

متن ارسالی به این شرح است: تبعه گرامی با شناسه یکتا... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد کنند.

سازمان ملی مهاجرت تاکید کرده است: اقدام نکردن این افراد به منزله حضور نداشتن تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به این افراد تعلق نمی‌گیرد.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند