Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحسن حمزه‌لو در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: این رقم از اعتبارات عمرانی برای کل پروژه‌های حمل و نقلی در نظر گرفته شده که در بخش‌های گوناگون هزینه می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین امسال عملیات آسفالت و بهسازی ۲۰۲ کیلومتر از کریدور بزرگراهی و راه اصلی در آذربایجان‌غربی انجام می‌شود و این امر گامی دیگر برای بهره برداری کامل از کریدور بزرگراهی و ایمنی جاده‌های استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی نیز گفت: تاکنون ۱۶۷ هزار خانوار برای نهضت ملی مسکن در این استان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۵ هزار متقاضی واجد شرایط هستند.

حمزه‌لو یادآور یادآور شد: در حال حاضر عملیات احداث ۴ هزار واحد مسکن آغاز شده که حدود ۸۰۰ واحد در مرحله نازک کاری است.

وی ادامه داد: سهم ابلاغی آذربایجان‌غربی از قانون جهش تولید مسکن ساخت ۱۷۸ هزار و ۹۶۲ واحد است که این میزان در چهار سال محقق می‌شود.

کد خبر 5547309

منبع: مهر

کلیدواژه: راه وشهرسازی آذربایجان غربی راهسازی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا سیلاب خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل جهرم مشهد سنندج استهبان مدیریت بحران آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،"بابک علیزاده" گفت: طی سال گذشته، ۱۹۶۶ مورد درخواست بازرسی کالا و عودت کالای مازاد داشتیم که ۱۹۴۹ مورد آن انجام شد.   وی در ادامه با اشاره به ۳۴۵ مورد تست مقاومت و نشتی انجام گرفته طی سال گذشته، اظهار کرد: این تعداد در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۳۰۰ مورد بود که مقایسه آمار نشان می‌دهد همکاران ما طی سال ۱۴۰۲ حدود ۱۳ درصد، تست مقاومت و نشتی بیشتری را انجام دادند.   رئیس واحد بازرسی فنی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، در پاسخ به اینکه تعداد نشتی‌های زیرزمینی مکشوفه طی سال قبل چه تعداد بوده است؟، گفت: با بازرسی‌های صورت گرفته، ۴۴۵ مورد نشتی زیرزمینی در سال قبل کشف شد که البته در قیاس با سال ۱۴۰۱ کاهش داشت.   علیزاده، متراژ شبکه تست نشت‌یابی در سال گذشته را ۵۱ هزار و ۵۳۵ کیلومتر اعلام کرد.   وی همچنین به بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۲ نیز اشاره کرد و افزود: سال قبل ۴۴۲ مورد بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار و حفاظت از زنگ استان انجام شد تا از هرگونه مشکلی در آنها پیشگیری شود

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل