Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌رضا بهرمن، دبیر فدراسیون ووشو کشور در بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به وقفه ایجاد شده در برگزاری مسابقات بازی‌های آسیایی و مشخص شدن زمان برگزاری این مسابقات اظهار کرد: فدراسیون ووشو مسابقات انتخابی تیم ملی را در شهریور ماه برگزار و همچنین اردوهای تیم ملی نیز بلافاصله برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: مسابقات بازی‌های آسیایی سال آینده از یکم تا شانزدهم مهر ماه در کشور چین برگزار خواهد شد. 

دبیر فدراسیون ووشو کشور در خصوص برگزاری اردو برای تیم ملی افزود: فدراسیون برنامه‌ای برای اردوهای خارج از کشور ندارد و اردوهای تیم ملی در داخل کشور برگزار خواهد شد.

بهرمن همچنین علاوه بر برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی از برگزاری مسابقات قهرمانی ووشو جوانان جهان در کشور اندوزی و قهرمانی کوراش جهان در کشور هند خبر داد. 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این دو رشته برای کشور بسیار مهم هستند و این مسابقات حائز اهمیت بسیاری است گفت: اردوهای تیم ملی از ۶ شهریور با حضور قهرمانان کشوری برگزار خواهد شد.  

وی هدف فدراسیون ووشو در کشور را توسعه متوازن ووشو در سراسر کشور خوانده و گفت: ما بدنبال این هستیم که ووشو در سراسر کشور پیشرفت کند.  

بهرمن همچنین خراسان شمالی را مهد کوراش ایران اعلام کرد و افزود: خراسان شمالی به عنوان یک استان پهلوان خیز برای فدراسیون بسیار حائز اهمیت است. 

وی با تاکید بر اینکه باید در مرکز استان خراسان شمالی خانه ووشو ایجاد شود گفت: در صورتی که اداره کل به ایجاد خانه ووشو کمک کند، ما به عنوان فدراسیون قول تجهیز خانه ووشو را خواهیم داد.  

دبیر فدراسیون ووشو کشور با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته رتبه ووشو خراسان شمالی ۲۶ بوده از قرارگیری خراسان شمالی در سال ۱۴۰۰ در رتبه ۱۶ کشور خبرداد و گفت: خراسان شمالی پتانسیل این را دارد که به رتبه زیر ده هم دست یابد.

وی در انتها در خصوص حاشیه پیش آمده در مسابقات تیم ملی جوانان و درگیری خواهران منصوریان اعلام کرد: به هیچ وجه بحث درگیری نبوده و فقط ‌فردی که دخترش در مسابقات بازنده شده بود به واسطه تحریکات افراد دیگری وارد سالن شده و دختران این فرد با رقیب خودشان درگیر شده‌اند و خواهران منصوریان فقط سعی داشتند فرد را به بیرون از محوطه مسابقه هدایت کنند. 

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: هیئت کوراش خراسان شمالی خانه ووشو خانه کوراش برگزار خواهد شد فدراسیون ووشو خراسان شمالی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود