Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۳ مردادماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

لیفتراک ۲۰ میلیاردی در کوه چنار توقیف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان کوه چنار خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان کوه چنار با رصد اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با استقرار ماموران پلیس در محور ورودی شهرستان کوه چنار، کامیون مورد نظر حامل یک دستگاه لیفتراک قاچاق توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ارزش لیفتراک قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در این خصوص راننده کامیون دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

داروی دامپزشکی قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل مقادیری داروی دامپزشکی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضانوشاد گفت: در راستای طرح مبارزه پلیس با قاچاق کالا، ماموران ایست و بازرسی "قلاتویه" شهرستان داراب، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی داراب – بندر عباس به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۴ هزار و ۵۷۰ بسته و ۳۳۱ لیتر انواع داروی دامپزشکی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالای قاچاق کشف شده ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

احتکار ۸ تن گندم در سرچهان 

جانشین فرمانده انتظامی سرچهان از کشف ۸ تن گندم احتکار به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ تیمور کاظمی گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی و در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار گندم در یکی از محله‌های شهرستان سرچهان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و بازرسی از محل‌های مورد نظر، ۸ تن گندم احتکار که ارزش آن برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سرچهان گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد و مبارزه قاطع با برهم زنندگان امنیت اقتصادی و مقابله با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های پلیس بوده و شهروندان عزیز می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کارت گرافیک قاچاق در نی ریز

فرمانده انتظامی نی ریز از کشف ۸ دستگاه کارت گرافیک قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ عظیم الله کرمی گفت: مأموران از خبری مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک منزل مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

او گفت: مأموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی، از آن منزل بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه تعداد ۸ دستگاه کارت گرافیک خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

عامل تخریب دستگاه‌های خودپرداز در لارستان دستگیرشد

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری عامل تخریب دستگاه‌های خودپرداز عابر بانک‌های شهرستان لارستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد یوسفی گفت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تخریب چند دستگاه خود پرداز بانک در شهرستان لارستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او گفت: پس از انجام تحقیقات میدانی و رصد دوربین‌های مداربسته، ماموران عامل تخریب که با استفاده از پوشش سر و صورت، مرتکب این اقدام مجرمانه می‌شد را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی موفق به دستگیری او در مخفیگاهش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی به تخریب دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

۳۹ رأس احشام قاچاق در خودرو نیسان

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین از کشف ۳۹ رأس احشام قاچاق خبر داد.

سرهنگ قربانعلی روستا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال احشام به صورت قاچاق از محور‌های مواصلاتی شهرستان قیروکارزین، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: مأموران به محل مورد نظر اعزام و در این خصوص یک خودرو وانت نیسان حامل احشام را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین گفت: در بررسی‌های لازم مشخص شد این خودرو حامل ۳۹ رأس گوسفند قاچاق می‌باشد که در این خصوص خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث فارس تخریب دستگاه های خودپرداز فرمانده انتظامی شهرستان جانشین فرمانده انتظامی داروی دامپزشکی قاچاق ریال برآورد شده یک متهم دستگیر میلیارد ریال قاچاق کشف شد عامل تخریب مرجع قضائی یک دستگاه مورد نظر کوه چنار او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف دو دستگاه خودروی نیسان حامل ۵ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاردشت، به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ناصر صالحی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی در محور عباس آباد خبر داد و افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودرو‌های  نیسان را توقیف و در بازرسی 5 تن چوب  که به صورت غیر مجاز از  جاده جنگلی برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به دستگیری متهمین در این  عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد،  از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران