Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدهادی زاهدی‌وفا در آیین تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی همزمان با هفدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که پیش از ظهر امروز در سالن مرکز همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، اظهار کرد: خانواده شاید اصلی‌ترین و بنیادین‌ترین نهاد یک اجتماع باشد و باید تلاش کرد در گام دوم انقلاب اسلامی خانواده بر اساس الگوی منطبق بر فرهنگ خودمان شکل بگیرد و باید سعی کنیم به‌طور بنیادین زندگی اجتماعی را به روال خود بازگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گزارش سرپرست وزارت رفاه از از سهام صندوق بازنشستگان را مشاهده می نمایید.

خبر جدید و مهم برای بازنشستگان!

وی با اشاره به افزایش امید به زندگی میان مردم تصریح کرد: به‌برکت انقلاب اسلامی امید به زندگی از 55 به 76.2 در سال تغییر یافته و این افزایش 21ساله امید به زندگی دستاورد بزرگی است.

سرپرست وزارت رفاه با اشاره به اینکه بخشی از سهام صندوق بازنشستگی متعلق به بازنشستگان است، تأکید کرد: بازنشستگان باید در تصمیمات این صندوق مشارکت داشته باشند و این درحالی است که وضعیت صندوق بازنشستگی چندان خوب هم نیست.

زاهدی‌وفا ادامه داد: یکی از موضوعات دیگر که در وزارت رفاه پیگیری می‌شود بحث یارانه بازنشستگان است که بخشی از آن به‌عهده وزارت رفاه است و بخشی از آن نیز به‌عهده سازمان هدفمندی یارانه‌هاست که موضوع یارانه بازنشستگان از طریق این وزارتخانه پیگیری می‌شود.

جزئیات افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان +جدول

وی با اشاره به بانک اطلاعات ایرانیان تصریح کرد: متأسفانه اطلاعات این بانک از سال 93 یا به‌روایت دیگر از سال 99 به‌روزرسانی نشده است و یارانه‌ها نیز بر اساس اطلاعات گذشته پرداخت شده است و با توجه به اینکه ترکیب‌بندی خانواده‌ها اصلاح نشده بود با گلایه‌ برخی از خانواده‌ها روبه‌رو بودیم و این درحالی‌ است که از حدود یک ماه‌ونیم گذشته به‌روزرسانی این اطلاعات آغاز شده و فرایند آن رو به تکامل است و همه موارد اصلاح می‌شود.

سرپرست وزارت رفاه خاطرنشان کرد: کسانی که اعتراض دارند می‌توانند با شماره 6369 تماس برقرار کنند ویا از طریق سایتی که در روزهای آینده اعلام می‌شود موارد خود را ثبت کنند.

خبر خوب برای بازنشستگان کشور!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزارت تعاون یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به موضوع مطالبات داروخانه‌ها از بیمه‌ها، گفت: پرداخت یارانه دارو ربطی به ما ندارد.

محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی، در اولویت سازمان بیمه سلامت است؛ مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تامین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲