Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هفته‌های ابتدایی در قهرمانی لیگ تاثیرگذار است.

عباس محمدرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره انتخاب ریکاردو ساپینتو اظهار داشت: مربیان خارجی اصولا براساس رزومه وارد کشورمان می‌شوند و قطعا درباره انتخاب ساپینتو هم مسئولین و مشاوران مربوط تصمیم گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی اما باید صبر کرد و در خلال مسابقات مشاهده کرد عملکرد این سرمربی چگونه خواهد بود. ساپینتو مانند هندوانه‌ای سربسته است. به هرحال با توجه به مربیان پرتغالی که وارد ایران شده‌اند و به نسبت دیگر مربیان شناختی نسبی از ایران دارند، ساپینتو هم می تواند خود را با شرایط وفق دهد و با استقلال موفق باشد.

وی درباره عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: وقتی تیم کمترین ریزش را داشته باشد و شاکله اصلی حفظ شود یعنی تیم به موفقیت رسیده است. استقلال از این نظر شبیه به پرسپولیس سال‌های گذشته است که کمترین تغییر را داشت. نفراتی که به استقلال اضافه شده‌اند نفراتی جوان و خوب هستند و امیدوارم با توجه به اردوی برگزار شده در ترکیه هماهنگی‌ها سریع تر شکل بگیرد و با یک هارمونی و هماهنگی وارد مسابقات شوند که ماحصلش قهرمانی باشد.

مدافع هافبک چپ‌پای‌ سابق آبی‌ها درباره کیفیت بازیکنان در پست خود افزود: استقلال در سمت چپ در سال‌های گذشته بازیکنان خوبی به فوتبال معرفی کرده اما امسال تفکری جدید در استقلال وجود دارد و فکر می‌کنم همان خواسته‌های سرمربی تعیین کننده مسیر عملکرد آن‌ها است.

آیا استقلالی‌ها در هفته های ابتدایی ناکام خواهند بود؟ محمدرضایی این گونه پاسخ داد: موافق این تفکر که استقلال حتما در هفته‌های اول ناکام خواهد بود نیستم زیرا استقلال خروجی‌های زیادی نداشته است. درست است که تفکرات سرمربی تغییر کرده اما با توجه به حفظ شاکله اگر همان روند فصل گذشته را هم ادامه دهند موفق می‌شوند. هفته‌های ابتدایی در قهرمانی تاثیرگذار است و فصل گذشته آبی‌ها با امتیازگیری در هفته‌های اولیه می‌توانند به قهرمانی برسند.

وی درباره اینکه آیا می‌توان از همین حالا ستاره استقلال در بازی‌های سال آینده را مشخص کرد یا خیر نیز گفت: فوتبال یک بازی گروهی است. بازیکنان می‌توانند در یک تیم و کسب جام تعیین کننده باشند و با توجه به ورود بازیکنان جدید و جوان می‌توان گفت استقلال امسال پدیده‌هایی تازه خواهد داشت. فصل گذشته کسی کوین یامگا را نمی‌شناخت اما دیدید چه ستاره‌ای بود و چگونه به قهرمانی استقلال  کمک کرد. باید نوع قرارداد بستن با بازیکنان جدید به نحوی باشد که سال‌ها از حضور آن‌ها استفاده کنیم. پیش‌بینی‌ام از آینده؟ خوشبینم. با ادامه دادن روند فصل پیش، آبی‌ها دوباره جام قهرمانی را بالای سر می‌برند.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال عباس محمدرضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس