Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم گفت: محسن راست‌خانه، فیلمنامه‌نویس جهرمی با فیلمنامه سینمایی «می‌جنگم تا زنده بمانم» موفق به کسب مقام بهترین فیلمنامه در بخش ورزش همگانی و سلامت عمومی در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی شد.

محسن نعمت‌اللهی گفت: فیلمنامه این اثر در بخش ورزش همگانی و سلامت عمومی و به مدت زمان ۸۸ دقیقه بود که از بین ۶۹ کشور حاضر در این جشنواره موفق به کسب عنوان برتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران با حمایت کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و آکادمی ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، شبکه سوم سیما و سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی وزارت ارشاد در بخش خصوصی و به همت موسسه فرهنگی هنری خانه هنر برگزار شد.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم گفت: این جشنواره نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی است که به منظور رقابت بین فیلم‌سازان، برنامه‌سازان، کشف استعداد‌های جوان و معرفی چهره‌ای خلاق، همگام با سیاست‌های ورزش کشور، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و FICTS برای حمایت از تولید و عرضه فیلم‌های ورزشی برگزار می‌شود.

نعمت‌اللهی گفت: جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلم‌سازان و سینماگران این کشور‌ها است؛ با توجه به جایگاه بین‌المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشور‌های اروپایی و دیگر کشور‌ها نیز مهمان این رویداد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد جهرم جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران نیک اندیش خبرنگار و گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان توانست رتبه برتر دومین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور خوزستان را کسب کند.

 وی دراین جشنواره توانست این موفقیت را در بخش گزارش‌های خبری را کسب نمایند.  

دیگر خبرها

  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن