Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرانسوا برون، وزیر بهداشت فرانسه، امروز، 25 ژوئیه 2022، گفت که تعداد مبتلایان به آبله میمون در فرانسه به حدود 1700 نفر رسیده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا؛برون افزود که دولت تاکنون حدود 100 مرکز واکسیناسیون آبله میمون را افتتاح کرده است و بیش از 6000 نفر واکسیناسیون پیشگیرانه دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برون از بیمارانی که تاول های پوستی یا علائم دیگر دارند خواست فورا خود را ایزوله کنند.

وی گفت که تهدید بزرگی برای عموم مردم نمی بیند و افزود که دولت کمپین واکسیناسیون را بر روی گروه های هدف متمرکز خواهد کرد که بیشتر در معرض خطر هستند.

برون در مصاحبه ای با تلویزیون BFM گفت: «بیشتر (بیماران) مردانی هستند که با مردان دیگر رابطه جنسی داشته اند، اما ممکن است با مالیدن تاول (روی پوست) بیمار نیز به این بیماری مبتلا شوند.

وی با بیان اینکه بیشتر موارد ابتلا در منطقه پاریس رخ داده است، خاطرنشان کرد: یک مرکز بزرگ واکسیناسیون در این هفته در پایتخت افتتاح می شود.

روز شنبه، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که شیوع سریع آبله میمون یک وضعیت اضطراری بهداشتی جهانی است. تاکنون بیش از 16000 مورد آبله میمون در بیش از 75 کشور در سال جاری و پنج مورد مرگ در آفریقا ثبت شده است.

این بیماری ویروسی اخیراً عمدتاً در بین مردان همجنسگرایی که در خارج از آفریقا با یکدیگر رابطه جنسی داشته اند، شیوع یافته است،

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبله میمون سازمان بهداشت جهانی فرانسه آبله میمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه واشنگتن‌پست اعلام کرد در جریان اعتراض‌ها و تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا تاکنون ۱۷۰۰ نفر بازداشت شدند.

اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا از دو هفته پیش در دانشگاه‌های مختلف برای حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه آغاز شده و علی‌رغم سرکوب شدید پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا این تظاهرات ادامه دارد و الهام‌بخش اعتراض‌های دانشجویی در دیگر کشورهای جهان بوده است.

ساعاتی پیش شبکه «سی‌ان‌ان» هم اعلام کرد که پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا به تجمع و تظاهرات دانشجویان تگزاس حمله و ۱۸ دانشجو را با ضرب‌وشتم بازداشت کردند.

با اوج گرفتن اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی از لس‌آنجلس تا نیویورک در حمایت از مردم فلسطین در غزه، موج ضدصهیونیستی نوپا چنان زلزله‌ای در جهان به راه انداخته که نیروهای پلیس و گارد ملی آمریکا با خشونت تمام به صحنه آمده‌اند.

پایگاه خبری النشره لبنان روز چهارشنبه به نقل از رسانه‌های آمریکایی گزارش داد که «اریک آدامز» شهردار نیویورک گفته پلیس «نیویورک‌سیتی» روز گذشته ۳۰۰ نفر را در دانشگاه کلمبیا و «سیتی کالج» در تظاهرات‌های حمایت از فلسطین دستگیر کرده است.

آدامز که با شبکه تلویزیونی «سی‌بی‌اس» مصاحبه می‌کرد، مدعی شده که اکثر دستگیر شده‌ها دانشجو نبوده‌اند. وی همچنین مدعی شده که پلیس سازمان‌ها و افرادی را شناسایی کرده که به عنوان «آشوبگرهای حرفه‌ای» در تجمعات حضور داشته‌اند.

این مقام آمریکایی با هدف مسالمت‌آمیز نشان دادن برخورد پلیس با معترضان حامی غزه ادعا کرد در جریان یورش پلیس به محوله دانشگاه کلمبیا درگیری شدید بین پلیس و معترضان صورت نگرفته است.

شبکه سی‌ان‌ان دیروز چهارشنبه گزارش داد که طی روزهای اخیر دستکم یک هزار دانشجوی آمریکایی معترض علیه جنگ غزه از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

بنابراین گزارش، این دانشجویان در ۲۵ دانشگاه مختلف در ۲۱ ایالت آمریکا بازداشت شده و روانه مراکز امنیتی شده اند.

در روزهای اخیر دانشگاه‌های مختلف آمریکا صحنه اعتراض جدی دانشجویان علیه جنگ غزه، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت‌های مداوم واشنگتن از تل آویو بوده است.

کد خبر 6095038

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • ۱۷۰۰ نفر در تظاهرات دانشجویی در آمریکا بازداشت شدند
  • بوی شورش از درون جشنواره کن ۲۰۲۴ می‌آید/کارکنان در طلب حقوق بیشتر
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • ۵ «آخرالزمان» تماشایی که در سال ۲۰۲۴ خواهیم دید!
  • ببینید | تصاویری دیدنی از قلدربازی میمون برای ۲ مار کبری
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد ؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم ؟ ؛ درمان سریع آبله مرغان در خانه
  • (ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل