Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بهرمند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعویق بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: انتخابی تیم ملی در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود و بلافاصله اردوهای تدارکاتی برگزار خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون ووشو ادامه داد: در رشته‌های ووشو و کوراش با صلابت حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: فعلاً خبری از اردوی خارجی نیست و از امکانات داخلی استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرمند بازی‌های قهرمانی قهرمانان ووشو و کوراش در کشورهای مالزی و هند را دارای حائز اهمیت دانست و گفت: هزار و ۳۰۰ نفر در دو بخش بانوان و آقایان در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند.

دبیرکل فدراسیون ووشو با اشاره به ضعف خراسان شمالی در رشته ووشو، گفت: هدف ما توسعه متوازن ووشو در سراسر کشور است زیرا نمی‌خواهیم تنها یک نقطه تبدیل به قطب شود.

وی افزود: ابتدا باید خانه ووشو در مرکز استان ایجاد شود لذا اگر اداره کل ورزش این خانه را ایجاد کند، فدراسیون وعده تجهیز آن را می‌دهد

کد خبر 5547389

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو فدراسیون ووشو تیم ملی ووشو بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا سیلاب خطبه های نماز جمعه اردبیل شیوع کرونا جهرم مشهد سنندج استهبان مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگار، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، اسامی نفرات منتخب کادر فنی خارج از مدال‌آوران قهرمانی کشور و نحوه برگزاری رقابت‌های مرتبط با این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

بر همین اساس امیر علی بیگدلی در رده نوجوانان وزن منفی ۵۲ و آرمین یوسفی در رده سنی جوانان وزن منفی ۷۶ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان پسران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091025

دیگر خبرها

  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردبیل، میزبان ووشو قهرمانی کارگران کشور شد
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان