Web Analytics Made Easy - Statcounter

حتما شما هم این تجربه را داشته‌اید که به هنگام نهایی کردن خرید آنلاین، پیامکی حاوی اطلاعات خرید برای شما ارسال شده باشد؛ یا اصلا در نیمه شب، به هنگام دریافت وجه نقد از ATM، پیامکی حاوی اطلاعات تراکنشات مالی دریافت کرده باشید. اما بانک‌ها یا فروشگاه‌های آنلاین چگونه متوجه خرید شما شده و پیامک مربوط با اطلاعات عملیاتی شما ارسال کرده‌اند؟ اگر شما هم صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید و دوست دارید با ارسال این پیامک‌ها، مشتریان خود را شگفت زده کنید، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه قصد داریم اطلاعات به درد بخوری در مورد وب سرویس های کاربردی و مزایای استفاده از آن به شما ارائه دهیم.

وب سرویس چیست؟

وب سرویس یکی از حیاتی‌ترین امکانات هر وبسایتی است که می‌خواهد بهترین تجربه را برای مشتریان خود رقم بزند. به زبان ساده‌تر، وب سرویس به چند خط کد برنامه نویسی گفته می‌شود که می‌توان با قرار دادن آن در وبسایت یا اپلیکیشن‌ها، درخواست‌های خود را به آرگومان‌ها و سامانه‌های مختلف ارسال کرد. در حقیقت وب سرویس‌ها رابط نرم افزار یا سایت شما با پنل پیامکی هستند. از این رو نرم افزارهای مختلف اعم از نرم افزارهای CRM، فروشگاه‌ها، اپلیکیشن‌ها و سیستم‌های امنیتی، می‌توانند بدون مراجعه به سامانه پیامکی و تنها با یک سیستم تحت وب، درخواست‌های خود را به سامانه ارسال کرده و پیامک مورد نظر را ارسال کنند.

حالا که با موجودیت وب سرویس آشنا شدید، بهتر است تا طرز کار و ویژگی‌های آن را هم بدانید.

وب سرویس پنل پیامکی کندو چگونه کار می‌کند؟

وب سرویس‌های پیامکی، درخواست کاربر جهت ارسال پیام کوتاه را از طریق برنامه یا وبسایت دریافت کرده و به سرور پنل پیامکی ارسال می‌کند. پس از ثبت درخواست ارسال پیامک در پنل پیامکی، پیامک مربوطه از طریق سیستم مخابرات ارسال می‌شود. لازم به ذکر است که تمامی این عملیات در مرجع رسمی ارسال پیام کوتاه انبوه کندو در عرض کسری از ثانیه اتفاق می‌افتد.

کاربرد وب سرویس کندو اس ام اس

وب سرویس پنل پیامکی، به کسب و کارهای مختلفی که با مشتریان سر و کار دارند کمک می‌کند تا بهترین کیفیت سرویس‌دهی را به مشتریان خود ارائه کنند. همه کسب و کارهایی که از طریق وبسایت یا اپلیکیشن با مشتریان خود در ارتباط هستند می‌توانند از این ویژگی پنل‌های پیامکی به صورت شخصی سازی شده استفاده کنند. در این راستا، پنل اس ام اس کندو چند نمونه از کاربردهای ویژه وب سرویس API را جهت ایده گرفتن کسب و کارها به شما معرفی می‌کند.

وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروشگاهی:

فروشگاه‎های اینترنتی و اپلیکیشن‌های خدماتی، از جمله کسب و کارهایی هستند که بیش از هر چیزی به این قابلیت نیاز دارند. چند مورد از کاربردهای سرویس APIدر وبسایت‌های فروشگاهی، عبارتند از:

سیستم تشخیص هویت کاربران سیستم برگزاری نظرسنجی سیستم برگزاری مسابقات سیستم پاسخگوی خودکار سیستم تبلیغاتی و مدیریت کاربران سیستم هوشمند ارسال کد فعالسازی راحت نرم افزارهای آموزشی:

نرم افزارهای آموزشی که در مدارس و دانشگاه‌ها استفاده می‌شوند نیز می‌توانند از قابلیت وب سرویس پنل پیامکی کندو در موارد زیر استفاده کنند:

ارسال نمرات به والدین دانش آموز اعلام زمان کلاس‌ها اطلاع رسانی برگزاری و لغو کلاس اطلاع رسانی ثبت نمرات در سامانه اتوماسیون‌های اداری:

استفاده از وب سرویس علاوه بر کسب و کارهای مجازی، در ادارات و سازمان‌های دولتی نیز کاربرد بسیاری دارد، که به عنوان نمونه می‌توان به خدمات زیر اشاره کرد:

ارسال پیام کوتاه ارجاع نامه اداری به متصدی ارسال پیامک تعیین وضعیت درخواست به متقاضیان

نرم افزارهای حسابداری:

نرم افزارهای حسابداری یکی از پرکاربرترین نرم افزارها در فروشگاه‌ها و سازمان‌ها هستند. وب سرویس با ارائه خدمات زیر، به افزایش اثربخشی اسن نرم افزارها کمک می‌کند:

ارسال پیامک صدور فاکتور به مشتریان ارسال پیامک یادآوری سررسید چک و بدهی ارسال پیامک فیش حقوقی

مزایا و ویژگی‌های استفاده از وب سرویس کندو اس ام اس چیست؟

وب سرویس‌های ارائه شده توسط پنل‌های پیامکی، مزایای زیادی برای کسب و کار دارند. اما اگر قصد استفاده از وب سرویس‌ها را دارید، باید به این نکته توجه کنید که بسیاری از پنل‌های پیامکی امکانات وب سرویس نداشته و یا سرعت و کیفیت مورد نظر شما را ارائه نکنند. یک وب سرویس خوب، باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

امکان ارسال پیامک هوشمند کد احراز هویت ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی خرید، پرداخت و تحویل ارسال پیامک سفید دسترسی آسان ارائه مناسب‌ترین تعرفه پیامک دلیور بیس بودن پیامک‌های ارسال شده قابلیت ارسال پیامک به تمامی اپراتورها ایجاد وب سرویس با شرایط درخواستی شما سرعت بالای ارسال پیامک با بهترین کیفیت ممکن پشتیبانی از تمامی زبان های برنامه نویسی پوشش انواع پروتکل REST – HTTP – NUSOAP – SOAP

همانطور که می‌دانید، انتخاب یک سامانه ارسال پیامک خوب، نقش مهمی در کیفیت نهایی سرویس API وبسایت شما دارد و از آنجایی که وب سرویس، اهمیت زیادی برای وبسایت‌ها دارد، بهتر است قبل از انتخاب پنل پیامکی حتما این موضوع را بررسی کنید. پنل پیامکی کنو یکی از سامانه‌های ارسال پیامک باکیفیت عالی و قیمت مناسب است که خدمات ویژه‌ای به مشترکین خود ارائه می‌دهد. اگر قصد دارید که از یک پنل پیامکی ارائه دهنده خدمات وب سرویس استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از امکانات پنل پیامکی کندو است. به نظر شما به جز سرویس وب سرویس API، کدام ویژگی دیگر در انتخاب سامانه پیامکی برای وبسایت از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

منبع: الف

کلیدواژه: نرم افزارهای ارسال پیامک اپلیکیشن ها مشتریان خود وب سرویس ها پنل پیامکی فروشگاه ها کسب و کار اس ام اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خرس خرابکار به کندو‌های زنبورداران در بانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه (فیلم) بازی‌ توله خرس با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی (فیلم)

دیگر خبرها

  • حواله علی پی
  • حمله خرس خرابکار به کندو‌های زنبورداران در بانه (فیلم)
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • کاوشگر سایکی ناسا با لیزر داده فرستاد!
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟