Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@09:16:55 GMT

اهدای ۱۶٠ دستگاه کولر آبی به نیازمندان استان قزوین

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۳۶۱۵

اهدای ۱۶٠ دستگاه کولر آبی به نیازمندان استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید مهدی میرغفاری  در آئین رزمایش توزیع ۱۶۰ کولر آبی که در شبستان امیرالمومنین مسجد النبی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شروع فصل تابستان بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اقدام به تهیه و توزیع کولر های آبی کرده است.

وی افزود: سهمیه استان قزوین از این طرح به ۱۶۰ دستگاه کولر آبی ۴۰۰۰ و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار نقدی جهت انجام تعمیر کولر های نیازمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)استان قزوین در ادامه اذعان کرد: این طرح با مشارکت گروه های جهادی و گروه های همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قزوین انجام شده است.

میرغفاری افزود: منابع مالی این طرح از طریق مشارکت ۳۰ درصدی گروه های جهادی و خیریه ها و مشارکت ۷۰ درصدی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تامین شده است.

میرغفاری با اشاره به سخن امام خمینی(ره) در مورد اینکه انقلاب ما انقلاب پابرهنگان است، تاکید کرد: بنیان نظام جمهوری اسلامی پایدارتر از گذشته است و برای کمک به این اقشار، همیشه پویا و فعال است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین کولر آبی ستاد اجرایی امام ره ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود