Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در حاشیه بازدید از روستاهای نارک و شیخ خواجه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت سیزدهم در راستای برطرف کردن مشکلات مردم بخصوص روستائیان تاکید بسیار دارد.

وی بیان کرد: برطرف شدن مشکلات روستاها در مهاجرت معکوس و رونق اقتصادی تاثیرگذار است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: در بازدید از روستاهای نارک و شیخ خواجه مشکلات آنها از سوی بخشداری، مسئولان دستگاههای خدمات رسان و جهادکشاورزی، بنیاد مسکن بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیهیم خوب عنوان کرد: از مهم ترین مشکلات مردم روستای شیخ خواجه تامین آب شرب، آنتن دهی تلفن و اینترنت، کانال هدایت آب و نبود جاده دسترسی به باغات بوده‌است.

دیهیم خوب بیان کرد: برای برطرف کردن مشکلات مطرح شده با همکاری بخشداری و دستگاههای اجرایی تلاش خواهیم کرد.

روانبخش دیهیم خوب تصریح کرد: مسئولان با جدیت به دنبال رفع مشکلات روستاهای محروم این شهرستان باشند. 

وی افزود: در حال حاضر تأمین آب شرب، کشاورزی و بهسازی راهها مهم‌ترین نیاز جدی روستائیان است.

دیهیم خوب عنوان کرد: دولت توجه ویژه ای به زیر ساخت های رفاهی روستاهای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارد.

وی با بیان اینکه توجه به روستاها مهم‌ترین گام در توسعه کشور است گفت: مشکلات اساسی روستاها آب شرب و کشاورزی است در صورتی که برطرف شود مانع مهاجرت روستاییان خواهد شد.

دیهیم خوب افزود:این شهرستان دارای ۱۰۵ روستا است که از این تعداد ۸۱ مورد آن دارای کد و فعال ۴۵ روستا دارای دهیاری و ۵۶ روستا نیز دارای شورا است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس فرماندارگچساران روستاها دولت محروم دیهیم خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده ظهر جمعه در بازدید از مراحل اجرایی مدرسه شهدای پتروشیمی خارگ اظهار داشت: توسعه و افزایش زیر ساخت‌های آموزشی و پرورشی به صورت مستمر در دستور کار مجموعه دولت سیزدهم قرار داشته و پیگیری شده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا جزیره راهبردی خارگ نیز همگام به دولت با حمایت شرکت پتروشیمی خارگ اقدام به ساخت مدرسه شهدای پتروشیمی خارگ کرد.

بخشدار ویژه خارگ افزود: در جوامع امروزی دستگاه تعلیم و تربیت از ابزارهای مهم تحقق اهداف و مقاصد اجتماعی محسوب می‌شود که بسترساز رشد و توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را فراهم می‌کند چرا که بدون شک امروزه آموزش و پرورش از مهم‌ترین مؤلفه‌های تأثیر گذار در روند توسعه پایدار در کشور هاست.

وی با اشاره به مراحل اجرایی مدرسه شهدای پتروشیمی خارگ اضافه کرد: تاکنون این پروژه مهم آموزشی تاکنون بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: دولت مردمی سیزدهم با درک درست و منطقی از اهمیت و نقش آموزش و پرورش در دستیابی به توسعه همه جانبه و پایدار، بیشترین توجه را در این دوره به دستگاه تعلیم و تربیت جزیره خارگ داشته است، در دولت سیزدهم، ایران قوی با مدرسه و دانش آموز قوی مورد اهتمام است.

کد خبر 6089079

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است