Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد روز گذشته در نامه‌ای به صالحی‌امیری خواستار بررسی مجدد درخصوص انتخاب نماینده باشگاه‌ها در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی روز یکشنبه برگزار شد که نصرالله سجادی، فریبا محمدیان، مهین فرهادی‌زاد، مجید شایسته و مجید کیهانی به عنوان 5 خبره ورزشی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در نشست هیئت اجرایی، دو باشگاه نساجی و آرارات به عنوان نماینده باشگاه‌ها در مجمع انتخابات 6 شهریور ماه معرفی شدند. این درحالی است که در اساسنامه کمیته ملی المپیک ماده 5 مربوط به ترکیب اعضای مجمع قسمت «ذ» آمده است:

«دو نفر نماینده باشگاه‌های ورزشی فعال در رشته‌های المپیکی به پیشنهاد اتحادیه باشگاه‌های کشور و تایید هیئت اجرایی. در صورت عدم تشکیل اتحادیه مذبور، انتخاب نمایندگان باشگاه‌ها توسط هیئت اجرایی کمیته انجام می‌شود».

در روزهای گذشته منصور قنبرزاده، مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت در نامه‌ای به  صالحی‌امیری خواستار بررسی مجدد درخصوص انتخاب باشگاه‌ها در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک شد.

همچنین روز گذشته دانشگاه آزاد نیز در نامه‌ای به  رئیس کمیته ملی المپیک خواستار بررسی مجدد درخصوص انتخاب باشگاه‌ها در مجمع انتخاباتی شد. در این نامه ذکر شده است که اردیبهشت ماه هم نامه‌ای به کمیته برای حضور دانشگاه آزاد در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک ارسال شده بود.

لزوم شفاف‌سازی درباره دلایل انتخاب نماینده باشگاه‌ها در انتخابات کمیته ملی المپیک

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک نماینده باشگاه ها مجمع انتخاباتی باشگاه ها در مجمع کمیته ملی المپیک درخصوص انتخاب دانشگاه آزاد هیئت اجرایی نامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی