Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیرکل غله‌و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: به مناسبت سفر ریاست جمهوری به استان همدان، مبلغ هزار میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان گندمکار استان همدان پرداخت شد.

مسعود بکایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این میزان مبلغ پرداختی به کشاورزانی تعلق گرفت که اسناد تحویل گندم آنها تا تاریخ ۲۲ تیر ماه به بانک ارسال شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از پیگیری و تلاش استاندار و اقدام وزارت جهادکشاورزی و شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: با این اقدام از مجموع مطالبات ۲۸۰۰ میلیارد تومانی گندمکاران استان مبلغ ۱۱۶۱ میلیارد تومان آن پرداخت شده که با این پرداختی میزان مطالبات پرداختی گندمکاران همدانی از ۵ به ۴۰ درصد افزایش یافت.

بکایی در ادامه تصریح کرد: از یکم تیرماه تا ۲ مرداد ماه ۲۳۶ هزار و ۴۰۷ تن گندم مازاد توسط مراکز خرید تعیین شده سطح استان از کشاورزان استان خریداری شده که بیشترین خرید تضمینی گندم به شهرستان رزن اختصاص داشته است.

وی اضافه کرد: ۵۱مرکز خرید تضمینی گندم در سطح استان همدان فعالیت دارند که از این تعداد، دو مرکز خرید به‌صورت دولتی و مابقی مراکز مربوط به بخش خصوصی و مباشرین تعاونی روستایی و کارخانجات آرد هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرداخت مطالبات گندمکاران خرید تضمینی گندم استانی اقتصادی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: تا کنون حدود ۶۰ هزار تن گندم از شهرستان‌های جنوبی فارس خریداری شده و تا پایان برداشت گندم مراکز خرید تضمینی شبکه تعاونی‌های روستایی و تولید فعال خواهند بود.
سیدکاظم موسوی افزود: زیر ساخت‌های لازم در ۱۰۰ مرکز تعاون روستایی به منظور تحویل و خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان ایجاد شده است.
او گفت : نرخ خرید تضمینی گندم معمولی بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری برای سال زراعی جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و برای گندم دوروم ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.
مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: پارسال ۶۱۸هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵هزار تومان خریداری شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت