Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه جلسه فرهنگ عمومی کشور فرهنگ عمومی که با حضور محمد‌مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد. از راننده تاکسی فداکار بابت کار خیرخواهانه‌ای که انجام داده بود، تقدیر شد و سفر به کربلای معلی برای وی درنظر گرفته شد.

محمد‌مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تقدیر از راننده فداکار گفت: بلافاصله با پخش برنامه از رسانه ملی با دوستان تماس گرفتم و خواهش کردم که ایشان مهمان ما باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در اینجا با یک انسان شریف و متدین رو‌به‌رو هستیم که برای خانواده خود تلاش می‌کند. این کار بزرگ و خیرخواهانه‌ای ایشان انجام دادند، نشان‌دهنده عزت‌نفس در این فرد است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما در شورای فرهنگ عمومی کشور به دنبال ترویج ویژگی‌هایی از جمله گذشت، فداکاری، کمک به هم نوع هستیم و این شهروند خوبمان این موضوع را در عمل نشان داد. ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش کردیم که خواسته آخر ایشان را برای اعزام به سفر کربلای معلی تحقق ببخشیم.

به گفته اسماعیلی، کار ما بیشتر از اینکه تجلیل از این شخصیت عزیز باشد، تلاش برای تجلیل از یک روحیه و تلاش برای نماد‌سازی این روحیه در کشور است.

پیش از این، غلامحسین بوذرجمهری، راننده تاکسی که در حین مسیر با حجمی از پول دلار، یورو و مقداری کارت‌های بانکی رو‌به‌رو شد به صاحب کیف تحویل داد و در مصاحبه‌ای با برنامه بدون تعارف آرزوی خود را سفر به کربلای اعلام کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد شورای فرهنگ عمومی تقدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است