Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یوسف داودی روز سه شنبه در جریان بازدید از مراحل احداث مدارس شهرستان اظهار کرد: پروژه های ملی و نیمه تمام خیر ساخت که با نظارت ناظران اداره کل نوسازی مدارس در حال احداث است، از سرعت چشمگیری برخوردار بوده و انشاءالله برای تحصیل دانش آموزان این منطقه در سال آینده آماده تحویل به آموزش وپرورش می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازس و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی نیز در این بازدید در رابطه با مصالح بکار رفته در مدارس خاطرنشان کرد: در ساخت مدارس ملی و نیمه تمام خیر ساخت سراب، پیمانکاران ساختمانی متعهد، با تاکید بر آئین نامه استاندارد ملی از مصالح با کیفیت و استاندارد استفاده می کنند که ساختمان در مقابل زلزله های خطرناک ایمن می باشد.

فرهاد فرهودی با تقدیر از عمل شایسته خیران مدرسه ساز، گفت: خیران مدرسه ساز شب و روز خود را برای خنده و به دست آوردن دل دانش آموزان وقف کرده و بیش از دولت برای کار مدرسه سازی در این استان اقدام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: جهت فرهنگ سازی بهینه افتتاح پروژه ها و ارج نهادن به سازندگان مدارس که خیران مدرسه ساز می باشند، برنامه های افتتاح و کلنگ زنی ها را روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس در اختیار داشته باشد تا روند افتتاح با کیفیت مطلوب و خشنودی خیر و خانواده خیران انجام شود.

به گزارش ایرنا، یک‌هزار ‌و ۵۷ خیر مدرسه‌ساز در آذربایجان شرقی وجود دارد که ۲۲۰ میلیارد تومان تعهد این خیران مدرسه‌ساز در سال‌ گذشته بود.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور آذربایجان شرقی سراب خیران مدرسه ساز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور آذربایجان شرقی سراب سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور آذربایجان شرقی سراب خیران مدرسه ساز خیران مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر

باوقار مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: ساختمان فرسوده آموزشگاه سعدی بندر خمیر بعد از امتحانات خرداد ماه تخریب و ساختمان جدید این مجموعه با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و اتاق بازرگانی ساخته می‌شود.

وی افزود: این آموزشگاه با ۲۲۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بصورت ۶ کلاسه ساخته می‌شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: با ساخت ساختمان جدید این آموزشگاه بیش از ۲۰۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان