Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی سماواتی گفت: براساس برنامه امسال در کل کشور یک میلیون نفر تحت پوشش این صندوق قرار خواهند گرفت که سهم استان همدان ۲۵ هزار نفر است.

او با بیان اینکه توسعه بیمه اجتماعی از برنامه‌های راهبردی دولت مردمی است، اظهار کرد: دولت حمایت جدی از بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر دارد و دو برابر حق بیمه را دولت به عنوان کارفرما می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان  با اشاره به اینکه در چهار ماه نخست سال۳۸۰۰ نفر ثبت نام جدید و تعداد ۳۰۰ نفر به مستمری بگیران صندوق اضافه شده است، خاطرنشان کرد: بیمه اجتماعی یک فرصت طلایی برای روستائیان، کشاورزان، عشایر و ساکنین در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت است و افراد مشمول در جامعه هدف با پرداخت سالی یک‌بار حق بیمه می‌توانند از مزایای صندوق بهره‌مند شوند.

او مزایای اصلی صندوق را بازنشستگی، مستمری از کارافتادگی و مستمری بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای دانست و اضافه کرد: حداقل حق بیمه در یکسال، در سال جاری ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ۵۹۶ هزار تومان است که بیمه شده با پرداخت سهم خود می‌تواند از دو برابر حق بیمه که دولت به عنوان کارفرما در جامعه هدف پرداخت می‌کند، از یارانه بیمه‌ای دولت برخوردار شود.

سماواتی با دعوت از روستائیان و عشایر برای عضویت در این صندوق، افزود: خانم‌ها و آقایان با سن ۱۸ تا ۵۰ سال امکان ثبت نام در صندوق را دارند و هیچگونه محدودیتی برای اعضای خانوار وجود ندارد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان گفت: در حال حاضر ۱۲۵ هزار و ۳۰۰ نفر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قرار دارند که از این تعداد ۷۵۰۰ نفر مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

او گفت: استان دارای ۵۰ کارگزاری فعال است که وظیفه اطلاع رسانی از خدمات صندوق و انجام امور بیمه‌ای بیمه شدگان را در نقاط مختلف استان بر عهده دارند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی