Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهم تیرماه ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که درآن منصوره رنجبر سرپرستار بیمارستان پاستور نو مشهد به خاطر معوقات خود و همکارانش به مسئولین اعتراض می‌کند. 

با پخش این ویدئو و اعتراضات سرپرستار بیمارستان مشهد مقدس برکنار می‌شود و همین خبر سبب شد تا ویدئوی منتشر شده در ابعاد بسیار گسترده‌ای منتشر شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتیجه آخرین پیگیری ماجرای پرستار پاستورنو

در همین راستا صیقلیان، مدیر روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد  اظهارداشت:پرستار بیمارستان پاستور نو اعتراض خارج از ادبی انجام نداده و حق با این پرستار است، هرچند این پرستار اخراج نشده، اما دانشگاه علوم پزشکی پیگیر بازگشت او به جایگاه شغلی قبلی اش است.

وی افزود: به محض اطلاع از این اتفاق در مرحله اول بررسی شد تا روند ارائه خدمات به بیماران در این بیمارستان دچار اختلال نشود و خوشبختانه خدمت رسانی به خوبی در جریان بود.

صیقلیان گفت:برای جابجایی این پرستار از سوپروایزری به پرستاری دلیل علمی و فنی از سوی بیمارستان ارائه نشده، اما انتظار می‌رود مدیران بیمارستان‌ها تحمل خود را نسبت به انتقادات بالا ببرند. آخرین خبر از ماجرای پرستار این بیمارستان اینکه رایزنی برای بازگشت وی انجام شده، ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است.

مدیر روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: بیمارستان پاستور نو جز بخش خصوصی است و ورود معاونت درمان به این ماجرا دخالت محسوب می‌شود، اما از جهت اهمیت موضوع و برای احقاق حق پرستاران پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

پادرمیانی علوم‌پزشکی برای سرپرستار مشهدی

امیر رضاصالح مقدم، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز اظهارداشت:بیمارستان پاستورنو یک بیمارستان خصوصی است و ارتباط تشکیلاتی با دانشگاه علوم پزشکی ندارد.

وی افزود: منصوره رنجبر از بیمارستان پاستورنو اخراج نشده است بلکه از سمت مدیریتی و سوپروایزری به یک پرستار بالینی تبدیل شده؛ احساس من این است که دلیل پایین آمدن رتبه کاری، مطالبه خانم منصوره رنجبر برای حق و حقوق همکار پرستار خود بوده است.

صالح مقدم تصریح کرد: با مدیر بیمارستان و پرستاری بیمارستان پاستورنو صحبت کردم تا خانم منصوره رنجبر تا دو روز آینده به مرتبه شغلی خود باز گردند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی یک تشکیلات قانونی است و یکی از وظایف ذاتی و مدیریتی ما رصد موضوعات این چنینی است و سازمان پرستاری کشور هم در حال پیگیری است تا به شکلی صنفی و حرفه‌ای این موضوع حل شود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی شغل پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس عبادی گفت: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیرو‌های طرحی بودند، استخدام شده اند و در حال حاضر جذب پرستاران در مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت است .

 


وی با بیان اینکه تعداد محدودی از پرستارانی که در مناطقی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد، برای جذب باقی مانده‌اند ، افزود: در حال حاضر، ۲۰۹ هزار کادر درمان اعم از پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تأمین اجتماعی و نیرو‌های مسلح مشغول خدمت هستند.
معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین از تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران خبر داد و گفت: این لایحه دارای ۳۱ ماده است که یک ماده آن به جذب پرستارانی که بحران‌هایی مانند کرونا، در خدمت نظام سلامت هستند، اختصاص دارد و امیدواریم با تصویب آن در مجلس بتوان اقدامات موثرتری برای این قشر زحمتکش برداریم.
عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یکی از چالش‌های جهانی است، افزود: با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آنها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چند سال آتی مشکل کمبود پرستار در کشور کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا