Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی قهرمانی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: تصاویر منتشر شده از خودروهای فرسوده در انبار اموال تملیکی بندرعباس مربوط به ۷۰ اتوموبیلی است که به صورت مستهلک به کشور قاچاق شده اند و همچنین با توجه به حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی بر اساس مقررات امکان تردد و شماره گذاری ندارند.

قهرمانی با اشاره به اینکه خودروهای مذکور به وسیله قایق توسط قاچاقچیان از طریق دریا به کشور وارد شده اند، تصریح کرد: فرسودگی این خودروها ناشی از دسته دوم بودن و مستهلک شدن آنها در کشورهای مبدأ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۸۰ خودروی خارجی موجود در انبار اموال تملیکی بندرعباس ۲۱۰ خودرو کاملاً سالم و نو هستند که از یک شرکت به اتهام قاچاق توقیف شده اند و با توجه به رأی مرجع قضایی ضمن تعیین تکلیف در حال تحویل به خریداران هستند.

قهرمانی افزود: اما ۷۰ خودروی دیگر که تصاویر آنها طی روزهای اخیر منتشر شده، خودروهای خارجی فرسوده ای هستند که به همین شکل و برای استفاده از لوازم یدکی آنها به کشور قاچاق شده اند و به علت غیر قابل استفاده بودن با توجه به فرسودگی زیاد و حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی قابلیت مزایده و فروش ندارند.

رئیس کل دادگستری تأکید کرد: در ماه‌های اخیر صدها دستگاه خودرو سواری و ماشین آلات راهسازی و میلیاردها تومان انواع کالا در سازمان اموال تملیکی استان هرمزگان تعیین تکلیف شده است.

کد خبر 5547610

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی قهرمانی دادگستری هرمزگان خودروهای لوکس بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا سیلاب خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل جهرم مشهد سنندج استهبان مدیریت بحران شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ علی محقق اظهار داشت: خلیج فارس همواره محل تلاقی شماری از کریدور‌ها بوده و توجه به اینکه بنادر ایرانی در این زنجیره ایفای نفش کنند بسیار مهم است.

وی افزود: در بحث یکپارچه نگری توجه به نیروی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است که دانشگاه خلیج فارس می‌تواند نقش محوری در این موضوع داشته باشد.

محقق با اشاره به اهتمام جمهوری اسلامی ایران به امنیت منطقه خلیج فارس توسط کشور‌های منطقه گفت: در راستای تحقق امنیت دریامحور تقویت همکاری‌های چند جانبه امنیتی از جمله مانور‌های مشترک نظامی مهم و پرمفهوم است.

رئیس اداره اسناد وزارت امورخارجه یادآور شد: رویکرد تقویت سیاست اهتمام به گسترش روابط با کشور‌های حاشیه خلیج فارس در سیاست‌های دولت سیزدهم مشهود است.

محقق با اشاره به اینکه تعاملات تاریخی و تمدنی خلیج فارس از موضوعات مورد توجه است گفت: نگاه استعماری در منطقه خلیج فارس از زمان پرتقالی‌ها و بریتانیایی‌ها که در این منطقه سیطره داشتند وجود داشته است.

وی افزود: این امر باعث شده بود تا کشور‌های استعماری همواره به دنبال این باشند که شمال خلیج فارس از جنوب آن جدا شود.

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • غریب آبادی: وضعیت حقوق بشر به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد