Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محمد جلال گفت: از آغاز اجرای طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد تاکنون کمتر از پنج درصد نانوایان برای آنکه بتوانند از کمک هزینه‌ای که برای عرضه نان در نظر گرفته شده بهره بیشتری ببرند، از تراکنش کارتخوان‌های هوشمند عرضه نان سوءاستفاده کرده‌اند همچنین الگوی تراکنش‌های خرید نان (مبلغ و فواصل تراکنش) از نظر نرم‌ افزاری منحصربه‌فرد است و جابه‌جایی در مبلغ و فواصل تراکنش به سرعت و بدون مراجعه به نانوا قابل کشف است و در صورت مشاهده با متخلف برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، اخذ مجوز نانوایی‌ها بر پایه الگویی سنتی و چانه‌زنی است که با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد موضوعیت خود را از دست می‌دهد یعنی نانوایی که علاقه‌مند به پخت نان است عملکرد آن بر پایه کارتخوان هوشمند ارزیابی می‌شود و هیچ محدودیتی برای تأمین آرد نخواهد داشت اما نانوایی که قصدش تأمین آرد برای عرضه به خارج از شبکه است از نظر اقتصادی این توجیح را از دست می‌دهد بنابراین ما با پدیده‌ای مواجه می‌شویم که می‌توانیم آن را بی‌ارزش شدن مجوزهای نانوایی بدانیم.

مشاور وزیر اقتصاد و دارایی این را هم گفت: هم‌اکنون مجوز نانوایی‌ها در بسیاری از استان‌ها با قیمت یک واحد آپارتمان برابری می‌کند که موجب افزایش هزینه‌های تولید نان شده است. در فرآیند هوشمندسازی یارانه نان، موضوع سهمیه آرد به صورت مطلق از بین می‌رود و اختصاص یارانه به آرد نانوایی‌ها صرفا مبتنی بر عملکرد نانوایان و عرضه نان به مردم صورت می‌گیرد و خودبه‌خود هزینه‌ای که در قیمت تمام شده خود را نشان می‌دهد در قالب قیمت مجوز کنار خواهد رفت و هزینه تولید نان کاهش می‌یابد و منجر به افزایش سود نانوا می‌شود.

از اردیبهشت امسال طرح اصلاح یارانه نان با نصب کارتخوان های هوشمند آغاز شده و به گفته مشاور وزیر اقتصاد این طرح تا پایان هفته در تمام نانوایی های کشور عملیاتی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر نانوایی اخبار کشاورزی اخبار مرتبط کاهش ساعت کار برخی نانوایی ها داد مردم را درآورده است ۱۴۰۱/۴/۳۰ افزایش تخلف کاهش ساعات کاری نانوایی‌های دولتی ۱۴۰۱/۴/۲۸ مصائب برنج ایرانی؛ خشکسالی، دلالی، دخالت‌های دولتی و ... ۱۴۰۱/۵/۳ محکومیت شرکت بزرگ لبنیاتی برای گران فروشی ۱۴۰۱/۵/۳ نگرانی در خصوص بازار برنج امسال با ادامه قیمت گذاری دستوری ۱۴۰۱/۵/۳ توقف صادرات تخم مرغ ۱۴۰۱/۵/۳ آخرین ویدیو ها روایت جالب مادر مهدی طارمی از زنگ زدن دخترها برای پسرش + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۰:۵۲ سرقت مسلحانه در ورامین از منزل مسکونی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۰:۳۵ لباس در آوردن جناب خان وسط برنامه! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۰:۳۱ تاج: آمده ام همه‌چیز را روبه راه کنم! ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۰۹:۳۵ کتک خوردن مجدد هالک ایرانی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۰۸:۲۶ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۰:۵۷ تخلف پنج درصدی نانوایان از تراکنش های کارتخوان های هوشمند ۱۰:۵۷ خطر وقوع سیل در مناطق بارانی ۱۰:۵۲ روایت جالب مادر مهدی طارمی از زنگ زدن دخترها برای پسرش + فیلم ۱۰:۵۰ اقساط وام ٧٠٠ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن چقدر است؟ ۱۰:۴۷ اتومبیل های گشت امر به معروف و نهی از منکر در تهران؛ زمستان ۱۳۶۳ ۱۰:۴۰ پیشنهاد ۶۵۰ میلیاردی میلان برای جذب طارمی ۱۰:۳۷ حمایت مرکز تحقیق وتوسعه همراه اول از برگزاری بوتکمپ تخصصی بلاکچین ۱۰:۲۴ قیمت لیر امروز ۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۰:۱۸ خرید خودرو مشکل تر می‌شود؟ ۱۰:۱۴ بورس بین الملل در منطقه آزاد کیش راه اندازی می شود ۱۰:۱۲ آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در استان ها ۱۰:۱۲ تب زرد چیست؟ ۱۰:۰۹ نکات مهم برای تزریق دوز چهارم واکسن کرونا ۱۰:۰۷ قیمت یورو امروز ۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۰۶ خطر قطع برق در زمان پیک مصرف هنوز رفع نشده است ۱۰:۰۱ قیمت دلار امروز ۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۰:۰۰ آپارتمان های ۵۰ متری جنوب تهران چند؟ ۰۹:۴۶ فرصت تامین امنیت غذایی را نباید از دست داد ۰۹:۳۹ تایید ازدواج مهدی طارمی؛ معمای P حل شد! ۰۹:۳۵ تاج: آمده ام همه‌چیز را روبه راه کنم! ۰۹:۲۸ بیت کوین همچنان در کانال ۲۱ هزار دلاری ۰۹:۱۸ تا به حال فکر کرده ایم که کار را تقسیم و دو رییس‌جمهور برای دولت انتخاب کنیم؟ خیر!  ۰۹:۱۶ تاکید مدیرعامل موسسه اعتباری ملل بر مشتری مداری ۰۹:۰۹ قیمت طلا چقدر کاهش می یابد؟ ۰۹:۰۵ برنت دوباره اوج گرفت ۰۸:۴۸ مبلغ وام نهضت ملی مسکن افزایش می یابد؟ ۰۸:۴۲ بازگشت رونالدو به منچستر ۰۸:۳۷ هراز امروز باز می شود ۰۸:۳۰ مدیر عامل فولاد هرمزگان چهره شاخص پنجمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه تهران شد ۰۸:۲۶ کتک خوردن مجدد هالک ایرانی + فیلم ۰۸:۱۱ یکتانت و همراهی مستمر با رشد کسب‌ و کارها ۰۷:۳۰ ۸ شب سفر به لبنان چقدر پول می خواهد؟ + جدول قیمت ۰۷:۱۵ شما هم صبح ها استرس میگیرید؟ ۰۷:۰۸ زنان خانه دار بهتر هستند یا زنان شاغل؟ ۰۷:۰۰ پیش‌ بینی بورس امروز (۴ مرداد)؛ روز مهم برای شاخص کل ۰۲:۳۰ ترفندی برای زنان در مقابل مردان تا جوان تر به نظر برسند ۰۱:۵۷ قدیمی ترین نوحه ضبط شده در دوره قاجار + صوت ۰۱:۲۷ خوراکی هایی که بمب شادی و نشاط هستند+ اینفوگرافی ۰۱:۱۴ فال حافظ امروز سه شنبه ۴ مرداد / در خرابات مغان نور خدا می بینم ۰۱:۰۴ به مردم این شهرها خانه یک طبقه اعطا می شود ۰۱:۰۳ فال روزانه شخصی ۴ مرداد ۰۱:۰۰ چرا علی دایی در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نکرد؟ ۰۰:۵۶ با این روش ها غر زدن را کنار بگذارید ۰۰:۵۰ فال ابجد روزانه امروز سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۴۲ با دیدن این مشکلات پنیر نخورید ۰۰:۳۱ تست روانشناسی؛ عکسی که نقطه ضعفتان در عشق را لو می دهد ۰۰:۲۲ چرا بعضی ها تو خواب می میرن؟ ۲۳:۵۹ رازهایی که افراد خوشحال به کسی نمیگویند! ۲۳:۵۶ بهترین ورزش برای تقویت مغز ۲۳:۵۳ اخبار سیاسی امروز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نانوایی اخبار کشاورزی کارتخوان های هوشمند نانوایی ها ۱۴۰۱ ۵ ۳ ۴ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

 بازار در نخستین روز کاری هفته شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه است.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۳۸ (دو هزار و سیصد و سی و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۲ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳,۴۹۹,۷۰۰ (سه میلیون و چهارصد و نود و نه هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۹۹ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۹۸ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۵,۱۶۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و یکصد و شصت هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار مبادله ای

قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴,۱۹۸ (چهل و چهار هزار و یکصد و نود و هشت ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو مبادله ای

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷,۲۳۲ (چهل و هفت هزار و دویست و سی و دو ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با کاهش ۳.۳۲ درصدی، از ۸۰,۳۲۷ (هشتاد هزار و سیصد و بیست و هفت ) تومان به ۷۷,۷۵۰ (هفتاد و هفت هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان رسید.

قیمت درهم امارات مبادله ای امروز

همچنین درهم امارات مبادله ای با افزایش ۰.۳۵ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۲,۰۳۴ (دوازده هزار و سی و چهار ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه، امروز به ۱,۹۱۵ (یک هزار و نهصد و پانزده ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۱.۵۶ درصدی داشته است.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا امروز با کاهش ۴.۱۴ درصدی، از ۴۷,۳۸۵ (چهل و هفت هزار و سیصد و هشتاد و پنج ) تومان به ۴۵,۵۰۰ (چهل و پنج هزار و پانصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار استرالیا

همچنین دلار استرالیا با کاهش ۱.۷۲ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۰,۶۵۰ (چهل هزار و ششصد و پنجاه ) تومان معامله شد.

قیمت دینار عراق امروز

همچنین دینار عراق با کاهش ۲.۱۲ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۷ (چهل و هفت ) تومان معامله شد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۱,۹۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۶ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۲۴,۸۰۰,۰۰۰ (بیست و چهار میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، بدون تغییر است.

قیمت ربع سکه امروز

ربع سکه در بازار داخلی هم ۱۴,۹۰۰,۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد هزار) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۱.۴۹ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۶,۷۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و هفتصد هزار) تومان معامله شد.

 

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳