Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری دوشنبه‌شب‌ ماموران پلیس با اشرار و سوداگران مرگ که منجر به هلاکت 6 شرور مسلح شد خبر داد و گفت: طی این درگیری 697 کیلو موادمخدر کشف و سرهنگ دوم علی برزگرپور نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری روز سه شنبه توضیح داد: شامگاه دوشنبه سوم مردادماه ماموران تیم گشت پایگاه شهید خواجویی بهرامجرد از توابع کرمان هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به 2 دستگاه خودرو سواری و وانت مشکوک شدند و دستور ایست دادند که آنها با افزایش سرعت از محل متواری شدند و بلافاصله ماموران اقدام به تعقیب و گریز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی این عملیات و با تعقیب و مراقبت ماموران با توقیف خودرو وانت، 697 کیلو موادمخدر شامل 508 کیلو و 500 گرم تریاک و 188 کیلو و 410 گرم حشیش کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

به گفته سردار انتظامی، در ادامه و به دنبال اعزام تیم کمکی از پلیس مرکز استان به محل درگیری، سرنشینان خودرو پژو پارس اشرار که اقدام به تیراندازی به سمت ماموران پلیس می کردند، در مواجهه با آتش سنگین ماموران، عرصه را بر خود تنگ دیدند و به سمت محور کرمان - بم متواری شدند.

این مقام ارشد پلیس استان تصریح کرد: با توجه به سابقه شرارت و ناامنی این اشرار در منطقه جنوب شرق کشور، ماموران جان بر کف پلیس کرمان تمامی توان خود را برای دستگیری این اشرار به کار گرفتند و در نهایت در محور کرمان - بم حوالی والی سه راهی راین با تعقیب، مراقبت و آتش پرحجم ماموران 6 شرور به هلاکت رسیدند و گفت: طی این درگیری سرهنگ دوم علی برزگرپور نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

سردار ناظری با اشاره به سابقه شرارت و ناامنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر اشرار به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور، بیان داشت: طی این عملیات علاوه بر مواد مخدر کشف شده، 3 قبضه سلاح کلاش، 17 قبضه خشاب و مقادیر زیادی فشنگ جنگی کشف و متاسفانه پنج تن از همرزمان مجاهد پلیس مجروح و سرهنگ دوم علی برزگرپور نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد

ایسنا/یزد نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
 
سرهنگ "مهدی زارع» رئیس پلیس راهور استان یزد از فوت دو نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در شهر یزد خبر داد.

وی گفت: این حادثه در ساعت ۲:۱۰ بامداد از بلوار شهید صدوقی شهر یزد گزارش شد که طی آن یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور استان اظهار کرد: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

وی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس یزد، زارع در پایان با بیان این که علت فوت این دو نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران