Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین روز رقابت‌های پانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان پسر با معرفی تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال و والیبال به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی ستاد خبری المپیاد، پنجمین روز رقابت‌های پانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دختر در رشته‌های بسکتبال و والیبال پیگیری و با شناخت تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، در رقابت‌های بسکتبال که در سالن شهدای دانشگاه تبریز برگزار شد، بعد از انجام رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی، تیم‌های دانشگاه‌های تبریز، شهید بهشتی، مازندران و تهران موفق شدند به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه پیدا کردند.

براین اساس امروز ابتدا تیم دانشگاه شهید بهشتی با تیم دانشگاه مازندران و تیم دانشگاه‌های تهران و تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند تا چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی مشخص شود.

در مسابقات والیبال که در سالن ژیمنازیوم دانشگاه تبریز برگزار می‌شود چهار تیم تبریز ، غیرانتفاعی امام رضا (ع)، تهران و موسسه غیرانتفاعی زند شیراز با شکست حریفان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

بدین ترتیب امروز برای معرفی تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی ابتدا دو تیم دانشگاه تبریز و غیرانتفاعی امام رضا (ع) به مصاف یکدیگر می‌روند، سپس دو تیم  موسسه غیرانتفاعی زند شیراز و تهران رودر روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

همچنین امروز رقابت‌های دوومیدانی، شنا، کاراته و کشتی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از 30 تیرماه لغایت 5 مرداد به میزبانی دانشگاه تبریز در حال برگزاری است.

پایان رقابت‌های تیراندازی، تنیس روی میز، تکواندو و بدمینتون المپیاد دانشجویان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش تیم های راه یافته به مرحله مرحله نیمه نهایی دانشگاه تبریز تیم دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در جریان برگزاری رقابت های تور جهانی جوانان که در زمین های تنیس آسایش مازندران در حال برگزاری است، بازیکنان راه یافته در مرحله یک چهارم نهایی برای رسیدن به جمع ۴ تنیسور برتر با هم دیدار کردند.

در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری، دانیال مشتاقی فر، کیارش حنیفی و سام پازوکی با شکست حریفان خود به نیمه نهایی رسیدند و در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی ، کیمیا ثاقب تهرانی ، ملینا عباس زاده و هانا سلطانی جواز حضور در این مرحله را کسب کردند.

در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی و مهراد منصوری- بردیا شریفی به فینال دونفره رسیدند و در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی به‌ همراه بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به این مرحله راه یافتند.

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرت برتر به پایان می رسد. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

کد خبر 6089701

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی